• ...Nou, er zijn dus heel veel meisjes (ook op dit forum, noem geen namen) met best wel een alternatieve stijl (emo/gothic/skater wat dan ook). En die zeuren er vaak over dat andere mensen ze niet nemen zoals ze zijn enzo en dat ze niet worden geaccepteerd. Maar ondertussen hebben ze het zelf wel over 'die kuthuppelkutten' (terwijl heus niet alle huppelkutten ook meteen bitches zijn). Dan denk ik echt van, als je zo graag wil dat andere mensen jou accepteren, waarom accepteer jij andere mensen dan niet?

    Dat moest ik even kwijt, want ik merk echt dat heel veel mensen hier dat ook doen. :Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    euh ik heb niet echt een menig over het geen dat je zei.


    Keep on smiling

    Ja daar had ik dus een keer aan gedacht.
    en ik ben het volledig met je eens. :9~


    Smiling but close to tears.

    Tsja. Dat zul je bij elke subcultuur altijd wel houden denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja,dat heb ik ook al wel gedacht. Maar goed. Soms heb ik ook wel dat ik denk 'Haar moet ik echt niet hebben.' Maar dat heeft niets met stijl te maken,maar het karakter. En ik niet echt een stijl eigenlijk.

    Uhu, ja inderdaad, ze zeggen ook dat mijn beste vriendin een kuthuppel is, maar dat is ze helemaal niet en ik houd van haar <3
    Dus het zijn gewoon stomme vooroordelen, en ik haat vooroordelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    uhu , je kunt niet verwachten dat respect van 1 kant kom

    Ik ben zo'n 'huppelkut' maar niemand hier heeft ooit iets verkeerd ondervonden van mij , ik vind die 'speciale' stijlen zelfs facinerend & huppelkutten zijn echt niet zo erg (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Vooroordelen, dat doet [bijna] iedereen :].
    Maar, ik heb ruzie met zo'n huppelkut, maar niet vanwege haar stijl, maar gewoon omdat ze echt een bitch is.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Weetje, dat zijn vooroordelen.
    Maar ik persoonlijk spreek alleen over 'die huppelkutten' als ik een keer met ze gesproken heb en zelf heb kunnen oordelen of ik ze wel of niet aardig vind.
    99% van alle keren, mochten zij mij niet, of ik hen niet. (:


    You move me ......... Kurt

    Je hebt wel gelijk.
    Er was ook zo'n meisje en die had een Donkere huidskleur maar droeg van die emo kleding(niet beledigent bedoelt sorry :$ik heb nix tegen emo's!) en toen kwamen zo'n groepje kinderen en die gingen haar pesten enzow en zeiden zo ja ja bent een schande voor de negers..
    Ik dacht egt zo van kijk eerst eens naar je zelf.. laat haar als zei dat lekker vindt zitten dat vindt ze dat maar dan moeten ze andere mensen niet afkraken op hun kleding weetj..
    Maar iedergevaal je hebt dus gelijk! ze weten niet hoe die huppelkutten zijn!


    high of love, drunk from the hate <3

    Ik vind dat je iemand eerst moet leren kennen voordat je kunt oordelen, maargoed, ik denk dat stiekem iedereen wel eens bij de eerste indruk een 'uh, nee.' idee heeft.


    Save me with your love tonight.

    Argentinia schreef:
    Ja daar had ik dus een keer aan gedacht.
    en ik ben het volledig met je eens. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    mee eens :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Argentinia schreef:
    Ja daar had ik dus een keer aan gedacht.
    en ik ben het volledig met je eens. :9~

    Ik denk dat het komt, omdat de meeste 'huppelkutten' De andere stijlen meteen haten. En hun denken dat ze niet geaccepteerd worden door de andere stijlen. En aangezien, de 'foute huppelkutten'Daar bedoel ik dus mee, die bitches, meteen de andere stijlen slecht maken. Dat de andere stijlen dan denken, ja fuck hun, dan kunnen wij het ook.

    Maarja, dat zal altijd wel zo blijven. Want ik heb geen hekel aan huppelkutten, zolang ze maar gewoon aardig zijn ,en niet zo overdreven. Maar ik heb ook een andere stijl, en ik word altijd uitgescholden door die meiden. En ik vraag er niet eens om o.o Dusja, Ergens snap ik het wel waarom de alternatieve stijlen het zeggen.


    Sometimes it's best not to care.

    Helemaal mee eens.


    All this dampness is damp.