• De stelling van vandaag luidt:
    School verpest je hele jeugd omdat je er bijna de hele dag moet zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Natuurlijk is bijna iedereen het hiermee eens. Ik ben ook van mening dat het enige lichtpuntje aan school is dat je enorm veel vrienden maakt (althans, dat hoop ik voor iedereen) & daardoor sociaal bezig bent.

    Maar later zul je 'school' dankbaar zijn. Als jij je diploma haalt & eventueel nog je opleiding afmaakt (als je die doet), kun je jóuw droomberoep uitoefenen.

    Op school leer je dingen. De meeste dingen zijn onnodig voor later of ben je allang vergeten, maar toch..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nee, je zit er ook geen hele dagen, je hebt wel voldoende vakantiedagen.
    En later als je gaat werken,zal dat ook van hetzelfde zijn.

    eens en oneens. eens omdat het gewoon dikke tijdverspilling is. oneens omdat je anders geen vrienden krijgt en daardoor geen leuke jeugd.


    distance and time; i'll be waiting

    echt niet.


    Fooled ya!

    Oneens.
    Op school leer je alles wat je later nodig hebt. Als je dat allemaal niet hebt, dan kun je nergens komen. Maar soms ben je er wel onnodig, daar ben ik het met de meeste wel mee eens [:


    Destroy what destroys you.

    Ja ik heb haat aan school >.>
    Maar ja dan had ik die vrienden die ik nu heb ook niet gehad -.-
    dus beide.


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Oneens

    School verpest je jeugd helemaal niet!
    Als je er niet heen gaat, verpest je eigenlijk je toekomst en die heb je veel langer als je jeugd, en het kan best leuk zijn op school, maar dat moet je zelf leuk maken

    Xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Oneens, Door school ontmoet je je vrienden en leer je dingen waar je in toekomst wat aan hebt en een hele goeie baan kan krijgen


    Be true to yourself

    extreem mee eens, ben me hele jeugd gepest op school. Heb absoluut geen vrienden op school. Ik ga er eigenlijk heen om in de hoek gedrukt te worden :S


    zoom Into me

    een beetje,
    maar als je geen school had, IS je latere leven bij voorbaat al verpest


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oneens, op school leer je heel veel vrienden kennen, en het is bewezen dat we meer vakantie hebben dan school, en wat heb je er later aan als je geen werk kan vinden omdat je niet naar school bent geweest ?


    Just a simple "I love you" (:

    oneens. OK, school is niet leuk,maar je hebt het wel nodig.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    oneens


    HAAT AAN (l)JUSTIN BIEBER(l) HATERS!!!!!!!!!

    ik ben het eens oneens, zonder school kom je ook niet aan een baan, verder is het een soort van tijd verdrijf aangezien ik aan mijzelf merk dat als ik mei vakantie heb zoals nu, dat ik school stiekem een beetje mis omdat iedereen op vakantie is behalve ik, ik verveel me dus dood.

    Tip, voor de mensen die school saai vinden; maak er een gekke boel van, dat doet mijn school dagelijks ! 4de jaars die aan de deur posten hangen ;) is leuk!

    Oneens, school is school en het is gewoon belangrijk, ook al is er natuurlijk geen zak aan.


    You are beautiful, you are love.