• Mijn ex-bff was Moslima, ze mag dus geen seks hebben voor het huwelijk. Haar ouders vonden het dus niet meer goed dat ik met haar omga, ze zit bij mij in de klas en praat wel eens met mij. Ze zegt dan dat het nergens op slaat wat haar ouders zeggen, maar hoe kunnen we haar ouders overtuigen dat ik geen slechte invloed op haar heb?

    Alvast bedankt.


    I see an angel flying but I can't reach it.

    wtf.
    Dus ze mag niet met jou omgaan omdat ze geen seks voor het huwelijk mag, en jij wel ofzo?


    Smiling but close to tears.

    ja.


    I see an angel flying but I can't reach it.

    Oh, dat slaat nergens op.
    Zeg tegen haar ouders: 'Alles wat ik doe, hoeft zij niet te doen hoor. Als ik van een flatgebouw af spring, doet zij dat niet. Dus als ik seks voor het huwelijk zou hebben, hoeft ze het niet na te doen. Ze moet zelf kunnen beslissen of ze met mij om wilt gaan of niet.'


    Smiling but close to tears.

    Je moet ze een goed beeld geven van jou en je vriendin en zoals XTC zegt. Ik mag dat trouwens ook niet, maar ik mag wel gewoon met anderen omgaan.


    .

    wtf das wel stom
    XTC heeft gelijk dat zou ik ok doen


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    XTC schreef:
    Oh, dat slaat nergens op.
    Zeg tegen haar ouders: 'Alles wat ik doe, hoeft zij niet te doen hoor. Als ik van een flatgebouw af spring, doet zij dat niet. Dus als ik seks voor het huwelijk zou hebben, hoeft ze het niet na te doen. Ze moet zelf kunnen beslissen of ze met mij om wilt gaan of niet.'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Stom van ze zeg!
    Maar ben jij zwanger dan? Want anders vind ik het nog stommer dat ze nu opeens niet meer met jou mag omgaan terwijl jij altijd eigenlijk al sex hebt mogen hebben voor het huwelijk. Maar ik zou inderdaad iets in de richting van wat XTC zei doen.
    Heel veel succes er nog mee!


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    XTC schreef:
    Oh, dat slaat nergens op.
    Zeg tegen haar ouders: 'Alles wat ik doe, hoeft zij niet te doen hoor. Als ik van een flatgebouw af spring, doet zij dat niet. Dus als ik seks voor het huwelijk zou hebben, hoeft ze het niet na te doen. Ze moet zelf kunnen beslissen of ze met mij om wilt gaan of niet.'

    ik snap de titel niet goed en het moslim geloof al helemaal niet , het lijkt of zij nog in de middeleeuwen leven ofzo :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat ik altijd doe is doen alsof ik een goede invloed heb. En een beetje slijmen bij de ouders en wat XTC zegt...


    Fat chance.

    Hallo wat jij doet is toch niet hun probleem :'D
    Slaat nergens op.


    You can run but not hide

    k zou XTC's raad volgen.


    - welcome to my nightlightworld.

    ga eens bij haar thuis met haar ouders praten dat jij haar nog altijd niet beïnvloedt, en dat ook jijzelf niet het losbandige type bent.

    MURMUR schreef:
    Stom van ze zeg!
    Maar ben jij zwanger dan? Want anders vind ik het nog stommer dat ze nu opeens niet meer met jou mag omgaan terwijl jij altijd eigenlijk al sex hebt mogen hebben voor het huwelijk. Maar ik zou inderdaad iets in de richting van wat XTC zei doen.
    Heel veel succes er nog mee!


    'Hard Times, Nice Live'

    Jullie lijken een beetje op Dunya en Desie xD

    Nee, jullie moeten dit gewoon even samen uitvechten! Jullie zijn toch vriendinnen? Kom op, praat er gewoon over


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.