• De stelling van vandaag luidt:
    School verpest je hele jeugd omdat je er bijna de hele dag moet zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    je moet school langs de goeie kan bekijke
    je maakt vrienden je word slimer
    en denk wat zou je doen als ge nooit school hebt
    dan moet ge werken ,, ik ga liever naar school dan de hele dag hard te werken

    Nah, ik ben het oneens. School is eigenlijk best wel leuk als je er het nut ervan inziet. Niet dat ik graag naar school ga, maar ik vind het wel leuk. :') Rare uitleg, ik weet het. Als ik niet naar school zou gaan, zou ik later het gevoel hebben dat ik iets heb gemist in mijn leven

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 15:42 ]


    Only losers can act the way you do

    Zeker niet,
    Zonder school heb je geen toekomst.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    och komop wij krijgen ten minste de kans om naar school te gaan en later te studeren wat we willen. ik ben blij met die kans!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oneens.
    Als we nooit school zouden hebben, zouden we niet van vakantie kunnen genieten. Zonder school zouden niet zoveel vrienden hebben. Zonder school weten we amper iets van de wereld af.
    Mensen die niet graag naar school gaan (en dus vinden dat het heel je jeugd verpest), vind ik best zielig. School moet je leuk maken, en dat kunnen zij blijkbaar dan niet. (Op niemand persoonlijk bedoelt en dit is volkomen mijn persoonlijke mening)


    If we had not a soul, music would have created it.

    JamiieStar schreef:
    Oneens, want op school maak je vrienden. En, wat heb je aan 'volwassen' zijn, als je geen school gehad hebt en dus in principe ook geen beroep kunt uitoefenen..


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Eens!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    school is oké, maar het huiswerk verpest m'n vrije tijd

    Oneens, want het vergroot je leven ook. Je ontmoet nu ook mensen die buiten je omgeving leven


    Love sheds light one the darkest of times

    Flynn schreef:
    Eens, en dan krijg je ook nog eens huiswerk mee. Fuckin' kut wereld. Laat ons toch focussen op het werk dat we later WEL willen doen.

    Echt hé. Like, dingen die ik later ga doen daar ga ik echt niet berekenen hoe groot de hoeken van een driehoek zijn ,__,
    ben het met Flynn eens dus.

    JamiieStar schreef:
    Oneens, want op school maak je vrienden. En, wat heb je aan 'volwassen' zijn, als je geen school gehad hebt en dus in principe ook geen beroep kunt uitoefenen..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    JamiieStar schreef:
    Oneens, want op school maak je vrienden. En, wat heb je aan 'volwassen' zijn, als je geen school gehad hebt en dus in principe ook geen beroep kunt uitoefenen..


    I'll live every second like it is my last one <3

    Omg, serieus?
    Het verbetert juist je toekomst! Wees maar blij dat je naar school gaat en niet op straat moet bedelen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens. Op school heb ik bijna al mijn vrienden leren kennen. + ik amuseer me er eigenlijk heel goed, ondanks de saaie lessen.


    Beeeeeeeesje :-)

    AMEN.
    Hoe kan je nu in godsnaam van je jeugd genieten als je van 'smorgens vroeg tot laat in de namidag op school zit, en dan nog eens huiswerk krijgt ook?! Ik leef maar 2 dagen op een week om het even cru te zeggen.
    'Geniet van je jeugd.' zeggen ze dan. --'


    You are the poetry Shakespeare was missing.