je moet school langs de goeie kan bekijke
je maakt vrienden je word slimer
en denk wat zou je doen als ge nooit school hebt
dan moet ge werken ,, ik ga liever naar school dan de hele dag hard te werken
Nah, ik ben het oneens. School is eigenlijk best wel leuk als je er het nut ervan inziet. Niet dat ik graag naar school ga, maar ik vind het wel leuk. :') Rare uitleg, ik weet het. Als ik niet naar school zou gaan, zou ik later het gevoel hebben dat ik iets heb gemist in mijn leven
Oneens.
Als we nooit school zouden hebben, zouden we niet van vakantie kunnen genieten. Zonder school zouden niet zoveel vrienden hebben. Zonder school weten we amper iets van de wereld af.
Mensen die niet graag naar school gaan (en dus vinden dat het heel je jeugd verpest), vind ik best zielig. School moet je leuk maken, en dat kunnen zij blijkbaar dan niet. (Op niemand persoonlijk bedoelt en dit is volkomen mijn persoonlijke mening)
If we had not a soul, music would have created it.
JamiieStar schreef: Oneens, want op school maak je vrienden. En, wat heb je aan 'volwassen' zijn, als je geen school gehad hebt en dus in principe ook geen beroep kunt uitoefenen..
Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.
JamiieStar schreef: Oneens, want op school maak je vrienden. En, wat heb je aan 'volwassen' zijn, als je geen school gehad hebt en dus in principe ook geen beroep kunt uitoefenen..
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
AMEN.
Hoe kan je nu in godsnaam van je jeugd genieten als je van 'smorgens vroeg tot laat in de namidag op school zit, en dan nog eens huiswerk krijgt ook?! Ik leef maar 2 dagen op een week om het even cru te zeggen.
'Geniet van je jeugd.' zeggen ze dan. --'