• Natuurlijk was het een 1 april grap. Veel van jullie hadden het al door. Sorry voor degenen die nu hun verhalen opslaan/over zetten naar FanFic, no worries, ze mogen gewoon blijven op Q.

    Nu moet me wel even iets van het hart. Veel van jullie vonden het een slechte grap. Okayy, sommige dingen waren misschien niet zo goed doordacht. Maar alsnog vonden wij het wel grappig. En bekijk het van deze kant: leven in de brouwerij! Dat wilden een aantal van jullie toch zo graag?

    De mods hebben nu gedaan wat jullie zo graag wilden: het weer ietsje levendiger maken hier. Maar een aantal van jullie vonden dit dus niet leuk, wat ik kan begrijpen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat niks wat wij doen goed is. Dus als jullie ideeën hebben om het hier wat levendiger te maken, dan horen wij het graag =)

    Liefs, de mods van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    haha lol

    Ik vond hem eigenlijk niet grappig hij was echt slecht.
    Maar ja bij leuke dingen orgineseren zou ik gewoon weer wedstrijden doen de vriendjespolitiek is inmiddels al een stuk minder geworden en ik denk dat als je erover gaat zeuren je ook een tikkeltje te slecht tegen je verlies kan...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik geloof totaal niks van wat ze tegen me zeggen op 1 aril, omdat ze me élke keer weer hebben :')
    Wel 'n leuke grap (:

    Alysse schreef:
    Ik vond het een leuke grap. Want eigenlijk geloofde ik het wel ;x Tot ik reacties las van "1 april grap" enzo. (baby)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ascendancy schreef:
    I knew it. Maar ik denk dat jullie zeker voor meer gezelligheid hebben gezorgt. Dus toch, Good Job!

    Zekers, ik vond de grap zowieso we leuk, en überhaupt, dat jullie de moeite de voor nemen en zo! (cool)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    GRRRR!


    stay Nyappy

    Ik begon het stilaan te geloven


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ascendancy schreef:
    I knew it. Maar ik denk dat jullie zeker voor meer gezelligheid hebben gezorgt. Dus toch, Good Job!


    Happiness hit her like a train on a track

    Het werd wel levendiger, inderdaad.


    Smiling but close to tears.

    Ik vond het wel grappig, en geloofde het ook, totdat m'n vriendin zei dat het een 1april grap was ;).
    Woehoe.
    Het was idd iets levendiger ^^
    Woehoe. Goed gedaan (:
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    haha lol


    hyper

    Eigenlijk vind ik het best wel grappig:X
    Al zou ik echt met Q stoppen als het geen grap was.

    NYC schreef:
    Ik vond hem eigenlijk niet grappig hij was echt slecht.
    Maar ja bij leuke dingen orgineseren zou ik gewoon weer wedstrijden doen de vriendjespolitiek is inmiddels al een stuk minder geworden en ik denk dat als je erover gaat zeuren je ook een tikkeltje te slecht tegen je verlies kan...


    your eyes are like stars in the night.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik ben er niet ingetrapt (A)

    Ik ook niet :9~

    Lion schreef:
    (...)
    Ik ook niet :9~

    -high fived :Y)-