• Natuurlijk was het een 1 april grap. Veel van jullie hadden het al door. Sorry voor degenen die nu hun verhalen opslaan/over zetten naar FanFic, no worries, ze mogen gewoon blijven op Q.

    Nu moet me wel even iets van het hart. Veel van jullie vonden het een slechte grap. Okayy, sommige dingen waren misschien niet zo goed doordacht. Maar alsnog vonden wij het wel grappig. En bekijk het van deze kant: leven in de brouwerij! Dat wilden een aantal van jullie toch zo graag?

    De mods hebben nu gedaan wat jullie zo graag wilden: het weer ietsje levendiger maken hier. Maar een aantal van jullie vonden dit dus niet leuk, wat ik kan begrijpen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat niks wat wij doen goed is. Dus als jullie ideeën hebben om het hier wat levendiger te maken, dan horen wij het graag =)

    Liefs, de mods van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het werd levendiger? Er werden gewoon drie topics over gemaakt en dat was het. Zo levendig vond ik het nou ook weer niet.

    Ik dacht eerst: fuck, nu moeten al mijn stories weg en toen las ik reacties van: "waha 1 april"
    En toen pas had ik het door :$

    ik vond het wel een goeie grap totdat iedereen verder ging denken.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Nee, was het echt een grap? :Y)

    Hihi, ik vond het wel grappig n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vond het totaal geen goeie grap, en het bracht ook geen leven in de brouwerij want alleen in het topic zelf was het een beetje druk.
    Stiekem vind ik dat er een regelloze dag moet komen dat iedereen mag spammen en al :Y) Dat zou het wel iets levendiger maken (:
    En btw; Dat de grap mislukt is betekent totaaaaaaal niet dat de mods niets goed doen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    O.O Ik lees het nu pas xD.
    Ik wist wel dat het een grap was maar ik zat me eigen echt te stressen xD.
    Want ik kan Quizlet dus echt niet meer missen xD
    Maarja ik vond hem eigenlijk best goed nu.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ohja en de mods hoeven zich niet druk te maken over dat ze het niet goed doen want ze zijn geweldig in wat ze doen!
    (flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.