• Anooooh, mijn mobiel zat nog in mijn spijkerbroek. En ik check dat nooit, dus nu is mijn mobiel meegewassen in de wasmachine. En nu doet hij het niet meer ;o
    Hij was van Samsung dus nu moet ik zeker weten zelf een mobieltje gaan kopen. Ik heb geld zat, maar ik vind het altijd zo zonde om zoiets duurs te kopen.

    Hoe zijn jullie mobieltjes overleden? En welke zal ik kopen volgens jullie?


    it's so empty living behind these castle walls

    Wel ik heb mijn vorige uit mijn stapel bed gesmeten omdt hij op mijn dekens lag en ik schut er mee en mijn mobiel vliegt tegen mij raam en hij was kapot.


    We're all dancing to the same sad song.

    De mijne is ook kapot.
    Maar dat is nog zo'n baksteen weetje en alles werkt nog behalve het scherm. Dus je ziet niks. :'D
    Nu heb ik een oude van mijn broer als vervanging en die kan je niet uitzetten of aanzetten. En als het wel lukt dan blijft hij hangen...
    Ik ga blij zijn als ik een nieuwe heb. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    je moet een samsung corby nemen die is keicool :Y)

    de mijne zat in mijn broekzak en heb ik per ongeluk in de wc laten vallen en doorgespoeld :$


    Change, the only good thing in this world.

    de mijne viel van de tafel af, buiten xD En toen deed het scherm het niet meer. En toen viel hij uit en wilde niet meer aan ><
    Maar nu heb ik een samsung en nooit meer een ander <3!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Das kut xD
    Mijne is zo vaak gevallen, ik vind het appart dat hij het nog vol houdt xD
    Xoxo


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    M'n ene mobiel is overleden omdat m'n vader erop ging staan.

    Mijn mobiel leeft nog ookal is die al 100 keer in de grond gevallen.

    Mijn samsung is laatst ook verdronken
    Toen heb ik zo een HTC gekregen van mijn vader, waar ik het 1 week mee heb volgehouden, en toen brak het beeld, en hij was touch, nja. Ik heb mijn vader niks verteld. Ik laat hem repareren, en geef hem daarna aan hem terug.


    we were always meant to say goodbye.

    haha, :X
    had mijn moeder laatst ook xd


    I'm a little bit lost without you <3

    uhm.
    1tje had ik van het dakteras laten vallen.
    mijn 2e zat ook in de wasmachine :(
    mijn 3e had ik in de sloot laten vallen.
    en mijn 4e (die ik nu heb) Die vind ik mooi dus daar ben ik zuinig op (nerd)


    /

    mijne zijn nooit kapot :O

    Ik wou dat de mijne eens kdzoem deed. Haha, die van mijn moeder is eens van de trap gevallen, vanboven helemaal naar beneden en die lag in stukken op de grond, en toen hadden we 'm weer aan elkaar geklikt en die werkt nu nog _O_

    Ook ene in de wasmachine.
    En die andere gebruikt mijn vader nu.
    Die wat ik nu heb, doet het nog steeds. :9~

    axially schreef:
    je moet een samsung corby nemen die is keicool :Y)

    de mijne zat in mijn broekzak en heb ik per ongeluk in de wc laten vallen en doorgespoeld :$

    Samsung Corby Txt is cooler :Y) En, de mijne is eeb uitschuiver, dus de knopjes werken niet zo goed meer, door het open en dicht schuiven. En er zit een beetje water over het scherm.
    Het broertje van een vriendin goot er eens (per ongeluk) een pint Ice-Tea over, en dat ding werkt nog steeds.. Toen was ik boos :|


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    een vriendin van mij heeft haar gsm expres in de wasmachine gestopt omdat ze wist dat haar moeder haar een nieuwe zou kopen als hij kapot was ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.