• Natuurlijk was het een 1 april grap. Veel van jullie hadden het al door. Sorry voor degenen die nu hun verhalen opslaan/over zetten naar FanFic, no worries, ze mogen gewoon blijven op Q.

    Nu moet me wel even iets van het hart. Veel van jullie vonden het een slechte grap. Okayy, sommige dingen waren misschien niet zo goed doordacht. Maar alsnog vonden wij het wel grappig. En bekijk het van deze kant: leven in de brouwerij! Dat wilden een aantal van jullie toch zo graag?

    De mods hebben nu gedaan wat jullie zo graag wilden: het weer ietsje levendiger maken hier. Maar een aantal van jullie vonden dit dus niet leuk, wat ik kan begrijpen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat niks wat wij doen goed is. Dus als jullie ideeën hebben om het hier wat levendiger te maken, dan horen wij het graag =)

    Liefs, de mods van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joker schreef:
    HAHA! Weetje dat ik sommige users nu niet echt meer mag... brutale reacties.

    __________
    (...)
    En dát is zoooo overdreven.


    Muhaha, sorry, mijn reactie kwam nogal rot over. Ik ben de smiley er vergeten te zetten x'D


    All this dampness is damp.

    Stiekem ben ik boos, maar ik vond het ook wel grappig ergens.
    Ik was echt heel erg overstuur, ik moest serieus er van huilen. Eerst geloofde ik er geen ene flikker van, maar aangezien ik als mensen dingen volhouden het ga geloven, begon ik het echt te geloven. Dus ik was helemaal overstuur en ik moest hard huilen en mijn ouders keken me raar aan :X

    In ieder geval, het heeft Q zeker leven in geblazen, dat moet ik meteen toegeven. Ik zal jullie vergeven, alleen voor deze ene keer (nerd)
    Nog goed dat jullie het zolang hebben volgehouden ='D


    En nog iets, ik ben nou eenmaal goedgelovig, deal with it x]

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 21:07 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Joker schreef:
    HAHA! Weetje dat ik sommige users nu niet echt meer mag... brutale reacties.

    __________
    (...)
    En dát is zoooo overdreven.
    Einverstanden ^^'


    Life is hard and then we die

    DevilBitch schreef:
    (...)

    Word-bestandjes, daar belast je je pc echt heel erg mee hè :')


    Wel als het er veel zijn plus als het best veel hoofdstukken zijn worden die bestanden wél zwaar. ;>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Randomnicity schreef:
    Stiekem ben ik boos, maar ik vond het ook wel grappig ergens.
    Ik was echt heel erg overstuur, ik moest serieus er van huilen. Eerst geloofde ik er geen ene flikker van, maar aangezien ik als mensen dingen volhouden het ga geloven, begon ik het echt te geloven. Dus ik was helemaal overstuur en ik moest hard huilen en mijn ouders keken me raar aan :X

    In ieder geval, het heeft Q zeker leven in geblazen, dat moet ik meteen toegeven. Ik zal jullie vergeven, alleen voor deze ene keer (nerd)
    Nog goed dat jullie het zolang hebben volgehouden ='D


    Ja, ik dus ook. -huilen- Ik voelde me vet kinderachtig, en mijn moeder snapte het niet.oO'


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ja, ik dus ook. -huilen- Ik voelde me vet kinderachtig, en mijn moeder snapte het niet.oO'


    Nou, ik begrijp het dus helemaal, kunnen we gezellig samen over-emotioneel zijn ='D Q heeft me gewoon door veel hele moeilijke periodes heengeholpen, ik denk dat het daardoor kwam >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Joker schreef:
    HAHA! Weetje dat ik sommige users nu niet echt meer mag... brutale reacties.

    __________
    (...)
    En dát is zoooo overdreven.


    He sorry hoor.
    Maar ik vind dat van jou ook overdreven, in die andere drie delen was je ook al continu aan het zeiken dat die reacties erover waren, maar zulke reacties kun je dan verwachten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    lol, ik snap eigenlijk niet dat sommige mensen dachten dat het echt was :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Chrysalis schreef:
    lol, ik snap eigenlijk niet dat sommige mensen dachten dat het echt was :')


    De kunst van het volhouden serieus te zijn, muhaha :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rooftops schreef:
    (...)

    He sorry hoor.
    Maar ik vind dat van jou ook overdreven, in die andere drie delen was je ook al continu aan het zeiken dat die reacties erover waren, maar zulke reacties kun je dan verwachten.
    Jongeh, daar kan ik niet tegen als ik iets over iemand zegt en die begint meteen 'Maar jij deed dit en dat'. -Sorry-
    Maare, nee. Die reacties verwachte ik niet. Waarom zou je hier nou boos op de Mods worden voor dat? Ik had echt niet gedacht dat er zo'n kinderen hier zaten... En ik was niet overdreven, het ís gewoon zo dat sommige gewoon over de grens gingen enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wist et!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    De kunst van het volhouden serieus te zijn, muhaha :Y)


    En goedgelovige mensen op Q hebben zitten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik wíst het!! maar het was niet heel slecht hoor, ik heb wel mijn twijfels gehad, dus....
    bravo


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Rickjuh schreef:
    (...)

    De kunst van het volhouden serieus te zijn, muhaha :Y)

    Je moet acteur worden (cat)
    Ik werd vanmiddag toch best een beetje bang hoor :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wist het :'D


    -