• Natuurlijk was het een 1 april grap. Veel van jullie hadden het al door. Sorry voor degenen die nu hun verhalen opslaan/over zetten naar FanFic, no worries, ze mogen gewoon blijven op Q.

    Nu moet me wel even iets van het hart. Veel van jullie vonden het een slechte grap. Okayy, sommige dingen waren misschien niet zo goed doordacht. Maar alsnog vonden wij het wel grappig. En bekijk het van deze kant: leven in de brouwerij! Dat wilden een aantal van jullie toch zo graag?

    De mods hebben nu gedaan wat jullie zo graag wilden: het weer ietsje levendiger maken hier. Maar een aantal van jullie vonden dit dus niet leuk, wat ik kan begrijpen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat niks wat wij doen goed is. Dus als jullie ideeën hebben om het hier wat levendiger te maken, dan horen wij het graag =)

    Liefs, de mods van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Neverland schreef:
    (...)

    Wat was die van vorig jaar?


    Rutger zou de site overgeven aan Diamian -schrijf ik het goed?,- naja hij is nu geen mod meer.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Belachelijk...


    Your Butt is Mine!

    Rickjuh schreef:
    Volgens mij heeft half quizlet zn maandelijkse regels? Iedereen lijkt wel super pissig. En ja ik heb mijn regels ook binnenkort weer.. kuch (zip)

    Hou op, ik heb eindelijk geen buikpijn meer.
    Ik denk dat de meeste gewoon schokken en waardoor de andere er een beetje gek van werden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    O,o


    Alis volat propriis

    Ik lach me kapot ? [/notice the sarcasm]


    None but ourselves can free our minds.

    Haha toen ik hem voor de eerste keer las schrok ik toch wel even. Ik dacht; ‘Heb ík weer, eh.’ En toen liep ik naar de keuken, en zag ik de kalender en toen dacht ik, heuy, het is morgen een april. Toen wist ik dat het een grap was xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Rickjuh schreef:
    Volgens mij heeft half quizlet zn maandelijkse regels? Iedereen lijkt wel super pissig. En ja ik heb mijn regels ook binnenkort weer.. kuch (zip)



    Zeg meneertje ik ben ziek en reageer bot x'D

    Rickjuh schreef:
    Mwhahaa, we hadden er toch veel omgehaalt met onze serieuze reactie's.(A)


    Nah Rick! Ik ben gewoon goedgelovig.
    En ik heb Marije net in elkaar geslagen door jullie!:Y)

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 21:00 ]


    everything, in time

    Rickjuh schreef:
    Sommige doen wel ergere dingen hoor voor een 1 april grap, hihi.
    Voor sommige mensen was het leuk, andere niet. Je kan niet iedereen altijd blij maken, punt ,adem , amen hoe je dat ook zegt.


    Oh jawel, geen 1 april grap. (krul)
    Nee, grapje.
    Maar misschien dat dit net iets meer doordacht moest zijn geweest zoals enkele dagen voor 1 april plaatsen, niet de dag ervoor, het laten plaatsen door Rutger en niet een moderator, dan was het al beter geweest.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    oh dat had ik echt niet door :X XD
    en mods doen toch niet slecht ?
    toch niet in mijn ogen ;D

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 20:59 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    en toch.. was deze grap niet zo leuk :$ die van vorig jaar was leuker


    We can only learn to love by loving.

    Zelf vond ik de grap nu ook niet zo geslaagd (die van vorige jaar was geweldig), maar jullie hebben Q. wel doen herleven (het forum toch). Daar ben ik blij voor. Ik snap wel dat sommigen hem totaal niet goed vonden, maar die moeten begrijpen dat de mods niet elk jaar dezelfde inspiratie hebben als verleden jaar. Ik vond de grap dus wel leuk :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    PUKKELxDING schreef:
    Maar ff serieus, sommigen van jullie waren echt kinderachtig bezig. Steeds maar posten 'jullie zijn dom' 'het is toch een één april grap' Echt, als jullie dan zo graag wilden dat de één april grap niet slaagde, had dan gewoon niets gezegd. Dan had het pas een slechte één april grap geweest. No offence, maar de meeste van jullie gingen echt te ver.
    je hebt wel gelijk :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Lang leve het herleefde Q-forum :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Desolate schreef:
    (...)

    Nah Rick! Ik ben gewoon ongelovig.
    En ik heb Marije net in elkaar geslagen door jullie!:Y)

    Ja dat deed vet pijn! Maar we zaten allemaal in het complot, hoor =P


    I clicked my heels and wished for you.