• Ik heb dus een vraag over credits. Ik wilde die dus gaan kopen, en ik zag dat 100 credits via Paypal goedkoper zijn dan 100 credits via iDeal. Iemand enig idee waarom dit zo is? Ik bedoel dit niet negatief of zo, ik vraag het me gewoon serieus af hahaha.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik denk dat de kosten om het mogelijk te maken via iDeal te betalen wat hoger zijn, of dat er minder op die manier betaald wordt, en dat het daarom iets meer kost als je dat wilt gebruiken. Transactiekosten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geen idee eigenlijk.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Ik denk dat de kosten om het mogelijk te maken via iDeal te betalen wat hoger zijn, of dat er minder op die manier betaald wordt, en dat het daarom iets meer kost als je dat wilt gebruiken. Transactiekosten. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jep, zoals Squrare zei, zijn dat transactiekosten. Paypal rekent daarvoor minder aan dan iDeal. Dat is de keuze van die bedrijven, zodat zij ook winst kunnen maken op deze manier.


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Jep, zoals Squrare zei, zijn dat transactiekosten. Paypal rekent daarvoor minder aan dan iDeal. Dat is de keuze van die bedrijven, zodat zij ook winst kunnen maken op deze manier.


    Dit, eigenlijk. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Geen idee, maar ik vind je username wel heel leuk. (cat)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Geen idee, maar ik vind je username wel heel leuk. (cat)


    Thank you (:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Square schreef:
    Ik denk dat de kosten om het mogelijk te maken via iDeal te betalen wat hoger zijn, of dat er minder op die manier betaald wordt, en dat het daarom iets meer kost als je dat wilt gebruiken. Transactiekosten. ^^


    Oke, dankjewel!


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Vraag afgehandeld -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."