• Natuurlijk was het een 1 april grap. Veel van jullie hadden het al door. Sorry voor degenen die nu hun verhalen opslaan/over zetten naar FanFic, no worries, ze mogen gewoon blijven op Q.

    Nu moet me wel even iets van het hart. Veel van jullie vonden het een slechte grap. Okayy, sommige dingen waren misschien niet zo goed doordacht. Maar alsnog vonden wij het wel grappig. En bekijk het van deze kant: leven in de brouwerij! Dat wilden een aantal van jullie toch zo graag?

    De mods hebben nu gedaan wat jullie zo graag wilden: het weer ietsje levendiger maken hier. Maar een aantal van jullie vonden dit dus niet leuk, wat ik kan begrijpen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat niks wat wij doen goed is. Dus als jullie ideeën hebben om het hier wat levendiger te maken, dan horen wij het graag =)

    Liefs, de mods van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    och gij?


    We'll never be as young as we are tonight

    Haha.


    Your make-up is terrible

    EINDELIJK :')

    & Eigenlijk geloofde ik het na een tijdje wel. Dus voor mij is hij geslaagd.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 21:00 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vond het een leuke grap. Want eigenlijk geloofde ik het wel ;x Tot ik reacties las van "1 april grap" enzo. (baby)


    Some people make the world special just by being in it

    Godverdomme!
    Nee!
    Man, ik was al helemaal overstuur.
    Nee!
    Ik vind hem niet grappig! Neehee. -huilt bijna-


    everything, in time

    Mwhahaa, we hadden er toch veel omgehaalt met onze serieuze reactie's.(A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Niets goed doen? Neuh, dat niet :') maar ik vond die grap best achterlijk ;3 niemand trapte er in _O_ maar goed
    ik denk even mee om het weer levendig te maken ;3

    Ha-ha.
    Had een grap verzonnen zoals vorig jaar, die was tenminste leuk. Deze zorgde enkel voor onrust.
    Maar toch, good job, jullie hebben het inderdaad gezelliger gemaakt en wat meer leven erin geblazen. :>

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 20:53 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I knew it. Maar ik denk dat jullie zeker voor meer gezelligheid hebben gezorgt. Dus toch, Good Job!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha,ik geloof ziezo niets als ze iets op 1april zeggen. En je doen waarschijnlijk wel iets goed!

    Dat was wel zo'n beetje duidelijk volgens mij :Y).


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Yeey.
    Gaan we hier verder.
    Trouwens je kan wel handjeklap met je zelf spelen, je moet alleen lenig zijn en je handen gebruiken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hahaha, ik vind het wel leuk dat jullie ieder jaar iets verzinnen, al had ik het wel door. En inderdaad, leven in de brouwerij en dat is iets positiefs.


    Tanya is de beste.

    Volgens mij heeft half quizlet zn maandelijkse regels? Iedereen lijkt wel super pissig. En ja ik heb mijn regels ook binnenkort weer.. kuch (zip)

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 20:54 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Aprella schreef:
    Dat was wel zo'n beetje duidelijk volgens mij :Y).


    I need you like a heart needs a beat