• Natuurlijk was het een 1 april grap. Veel van jullie hadden het al door. Sorry voor degenen die nu hun verhalen opslaan/over zetten naar FanFic, no worries, ze mogen gewoon blijven op Q.

    Nu moet me wel even iets van het hart. Veel van jullie vonden het een slechte grap. Okayy, sommige dingen waren misschien niet zo goed doordacht. Maar alsnog vonden wij het wel grappig. En bekijk het van deze kant: leven in de brouwerij! Dat wilden een aantal van jullie toch zo graag?

    De mods hebben nu gedaan wat jullie zo graag wilden: het weer ietsje levendiger maken hier. Maar een aantal van jullie vonden dit dus niet leuk, wat ik kan begrijpen. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat niks wat wij doen goed is. Dus als jullie ideeën hebben om het hier wat levendiger te maken, dan horen wij het graag =)

    Liefs, de mods van Quizlet.nl


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joker schreef:
    (...)Jongeh, daar kan ik niet tegen als ik iets over iemand zegt en die begint meteen 'Maar jij deed dit en dat'. -Sorry-
    Maare, nee. Die reacties verwachte ik niet. Waarom zou je hier nou boos op de Mods worden voor dat? Ik had echt niet gedacht dat er zo'n kinderen hier zaten... En ik was niet overdreven, het ís gewoon zo dat sommige gewoon over de grens gingen enzo.


    Ik vond dat ze niet over de grens gingen, maar ja daar heeft ieder zijn mening over hé. (:
    Volgens mij zijn de meeste niet echt boos maar eerder teleurgestelt.
    + je kan verwachten als iemand dat zegt; dat is gewoon jou op ongeveer dezelfde fout wijzen. ;>

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 21:13 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wist het wel. Ookal wou ik het al bijna geloven.. (krul)

    Alleen wel een beetje jammer van dat 'iedereen moet 5 quizzen hebben' gedoe. Dat was een beetje ongeloofwaardig. Maar ik was een beetje te laat om dat te zeggen. Zonder had het denk ik veel geloofwaardiger zijn geweest :P


    Life is hard and then we die

    Ik vond de grap zelf niet grappig. Maargoed mijn grappen mislukken ook wel eens, een daar doet ook niemand moeilijk over (krul) Dus wat is het punt nou om een discussie te gaan voeren? :'D Who cares?

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 21:13 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    De kunst van het volhouden serieus te zijn, muhaha :Y)


    Gelukkig konden we je gezicht niet zien? (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wahah XD
    Plotseling wist iedereen het xD

    Mrja, op de originele topic waren er ook veel die het niet geeloofde :)


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, ik dacht al dat het nep was. Maaar ik vind het wel leuk dat jullie in ieder geval wat leven in het forum proberen te brengen :'D

    Chrysalis schreef:
    (...)

    Gelukkig konden we je gezicht niet zien? (nerd)

    Als jullie mijn gezicht hadden gezien wisten jullie het gelijk dat het niet waar was x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had het niet eens begrepen.
    Ik dacht; He? Wat bedoelen die nu? Wat is Quizlet dan nu? x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    HAHA één april wat grappuuuug.
    Ook al wisten we het al sinds het eerste topic al, toch goed geprobeerd x]


    all I want for christmas is a girlfriend

    nou eerst had ik wel zoiets van wtf? dit meen je niet,, maar daarna wel van,, grapje zeker?


    Nvt

    Rooftops schreef:
    Ha-ha.
    Had een grap verzonnen zoals vorig jaar, die was tenminste leuk. Deze zorgde enkel voor onrust.
    Maar toch, good job, jullie hebben het inderdaad gezelliger gemaakt en wat meer leven erin geblazen. :>


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alysse schreef:
    Ik vond het een leuke grap. Want eigenlijk geloofde ik het wel ;x Tot ik reacties las van "1 april grap" enzo. (baby)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Eerste geloofde ik het, toen niet meer en toen weer wel. Ik vertelde het zelfs m'n moeder.. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xD I knew it xD

    Nu kan ik er om lachen. Ik begon het een beetje te geloven als ik eerlijk ben xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey