• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl

    Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat zijn 1 april grappen nooit.


    Dat klopt...


    TOMADDICT. <3

    Hingucker schreef:
    Dudes, stop er gewoon is mee.
    'Deel 3'
    Jeeezes, iedereen weet dat het fake is,
    laat het dan ook gewoon zo ipv nutteloze topics te plaatsen op het forum.
    Ik dacht dat de mods er juist voor moesten zorgen dat er géén nutteloze topics gepost worden?
    Even een feitelijke reactie hierop -> dit zijn geen nutteloze reacties, het zijn namelijk reacties die over dit onderwerp gaan. In dat geval willen veel mensen er dus over praten en zijn de users dus verantwoordelijk voor deel 3. Ze houden zich gewoon aan de regels, dus grijpen de moderators niet in.


    Life is hard and then we die

    Moooh, waarom vind zowat de helft van Q alle feestdagen stom :')
    Saai zeg 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Aprella schreef:
    FanFic is eigenlijk een modernere versie van Quizlet. Het is nog niet 'ontdekt' door alle Q-users, maar dat komt vast wel nadat dit dus 'gebeurt'.

    Plus, Rutger is daar echt noooooit. :') Er moet op FF nog heel veel gebeuren, de zoekfunctie werkt nog niet en we hebben maar 2 mods die echt actief zijn. [waarvan ik er 1 ben, laat me effe ego hebben] Het lijkt me niet verstandig om op 1 maand tijd alle stories te proberen doorsluizen naar FF want dat kan die site gewoon nog niet aan. Rutger zou zich beter eens een paar maanden met FF bezig houden, dan gaat de doorstroom verder wel natuurlijk.


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Joker schreef:
    Moooh, waarom vind zowat de helft van Q alle feestdagen stom :')
    Saai zeg 8D

    Waarschijnlijk omdat het niks voor hun betekent,trouwens 1 april is niet echt een feestdag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarom heeft er nog niemand EENAPRIL gezegd?;o


    everything, in time

    Ik geloof dit pas als Rutger me een privébericht stuurt, wanneer het géén 1 april is, haha.


    All this dampness is damp.

    Desolate schreef:
    Waarom heeft er nog niemand EENAPRIL gezegd?;o

    In de vorige topics is dat heel vaak gezecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Moest het echt zo zijn, dan peer ik 'm hier gewoon. Sorry, maar vroeger kon je net zo goed series maken dus waarom zouden de stories verwijderd worden? Dan zijn de bèta readers er voor niets en trouwens; Rutger heeft er eerst zo hard aan gewerkt om alles in orde te brengen voor de stories. Ja, dan ga je me niet vertellen dat dit echt is.
    En zoals ik al zei; Als dit echt is, dan peer ik 'm hier gewoon. Basta, gedaan met Quizlet.

    CosmicPurple schreef:
    (...)
    Plus, Rutger is daar echt noooooit. :') Er moet op FF nog heel veel gebeuren, de zoekfunctie werkt nog niet en we hebben maar 2 mods die echt actief zijn. [waarvan ik er 1 ben, laat me effe ego hebben] Het lijkt me niet verstandig om op 1 maand tijd alle stories te proberen doorsluizen naar FF want dat kan die site gewoon nog niet aan. Rutger zou zich beter eens een paar maanden met FF bezig houden, dan gaat de doorstroom verder wel natuurlijk.


    Dat onderstreepte ben ik al meebezig :Y)

    CosmicPurple schreef:
    (...)
    Plus, Rutger is daar echt noooooit. :') Er moet op FF nog heel veel gebeuren, de zoekfunctie werkt nog niet en we hebben maar 2 mods die echt actief zijn. [waarvan ik er 1 ben, laat me effe ego hebben] Het lijkt me niet verstandig om op 1 maand tijd alle stories te proberen doorsluizen naar FF want dat kan die site gewoon nog niet aan. Rutger zou zich beter eens een paar maanden met FF bezig houden, dan gaat de doorstroom verder wel natuurlijk.


    Daar heb je gelijk in :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Eigelijk begin ik het stilaan te gelove o_O


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    jammer
    ik vond het zo leuk om story's te schrijven en lezen
    daarvoor zat ik op quizlet
    zo jammer


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    haha zeker ene 1 april grap


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Desolate schreef:
    Waarom heeft er nog niemand EENAPRIL gezegd?;o


    Waarschijnlijk omdat ze dit vol willen houden tot één minuut voor twaalf vanacht.


    TOMADDICT. <3