• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl

    Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wolfxgirl schreef:
    (...)

    ik denk dta je gelijk hebt anders hebben ze nog maar 12 usertjhes ofzo


    Ja, gezellig met z'n twaalven, kunnen ze leuk ze beter in een chatbox gaan zitten xD


    Alis volat propriis

    DevilBitch schreef:
    Ik ga hier zo hard strijk hè x'D
    Oh, mensjes, wat houd ik van één april.

    Daan, gemeen kind! Niet uitlachen!
    want het is eigenlijk best wel niet zo grappig


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Dit is nooit grappig geweest..
    Echt mensen kom op. Beta Readers ? en geen stories meer? Haha..


    Your Butt is Mine!

    Desolate schreef:
    Ik ben wss de eerste, en de enige. Maar ik geloof het. -gaat verhalen opslaan-


    Je bent niet de eerste en ook niet de enige, ik geloof het ook, er zijn meerdere die het geloven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xD


    Alis volat propriis

    Oké, ik wil nu ECHT weten of het een 1 april grap is of niet, anders ga ik nu echt mijn verhalen opslaan. Met alle respect voor de mods, maar ik vind het nu écht niet grappig meer.


    Hope goes lost but never dies.

    Maar meestal als er zoiet gebeurd, gaat Rutger naar iedereen mailen.. maar dat is nie gebeurd ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vraag me af? wie slaat zijn stories sowieso niet op? ik bedoel alles staat bij mij gewoon in mijn ozo vele word bestandjes..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Khoop zo hard dat volgend jaar gedaan is met die zever. >.<


    Your Butt is Mine!

    ja, als het zo was, hadden we allemaal allang een pb van Rutger, duh O,o


    Alis volat propriis

    *slaat hoofd tegen de muur*
    Het concept van de flauwe 1-april-grap is blijkbaar véél users ontgaan...


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Hush schreef:
    Ik vraag me af? wie slaat zijn stories sowieso niet op? ik bedoel alles staat bij mij gewoon in mijn ozo vele word bestandjes..

    Lang leven mijn gecrachte computer--'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh ja, en we zouden wel een of andere tool hebben gekregen om op te slaan. (A)


    Alis volat propriis

    Komop zeg. Hebben jullie nou nog niet door dat ze jullie helemaal gek willen maken door zolang stil te zijn?


    .

    CosmicPurple schreef:
    *slaat hoofd tegen de muur*
    Het concept van de flauwe 1-april-grap is blijkbaar véél users ontgaan...


    -leest een paar keer over-
    Ik snap 'm niet.(krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson