• En dan heb ik het over mijn vader. Zoals jullie twee maanden geleden al konden lezen in mijn vorige topic (klik)ging het niet zo goed met mijn vader. Nu ondertussen twee maanden geleden gaat het een béétje beter. Hij mocht wakker worden (wat nu ondertussen 3 weken heeft geduurd). Maar goed, hij kan nu dus in mijn hand knijpen en hij volgt mij en m'n moeder met zijn ogen wat we doen en zo. Hij kan nu ook al 'ja' en 'nee' knikken en schudden met zijn hoofd. Gisteren was ik om een cadeautje voor m'n vader gegaan: Namelijk een leuke knuffelbeer met 'beterschap' er op. Dus vandaag ging ik die brengen naar m'n pa. Aangezien hij het cadeautje zelf nog niet kon opendoen hebben mijn ma en ik dat gedaan. Toen hij het de beer zag kijk hij me echt vet lief aan, hij kneep telkens in mijn hand en hij probeerde zelfs te glimlachen :"D Ik voelde me zó blij hé! En daarna probeerde hij ook te praten (dat gaat niet door een canule).

    ---dat wilde ik even kwijt want ik heb nu zowat ruzie met iedereen uit mijn klas dusja. Bedankt voor de aandacht(: ---

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 14:06 ]


    .

    Ruzie met bijna allemaal uit je klas? oO En nu terwijl je dat doormaakt! Meisje toch.. Echt heel veel sterkte! En ik ben blij dat het al wat beter gaat met je vader (:
    <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is echt zo fijn. (flower)


    I hope you die :3

    Wat leuk voor je,ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik ben echt blij voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    das echt goed!!! =D


    Alis volat propriis

    eecht super van je pa (flower) en veel beterschap met je pa en echt de wensen voor hem^^


    Some angels have no wings.

    Awh, zo lief<3
    Ik ben blij voor je :]


    Let's do this poo

    Tranquillity schreef:
    Ruzie met bijna allemaal uit je klas? oO En nu terwijl je dat doormaakt! Meisje toch.. Echt heel veel sterkte! En ik ben blij dat het al wat beter gaat met je vader (:
    <3

    Ja nogal grote ruzie, sommige wensen me zelfs de dood toe, maarja. Ik sta daar toch wel boven(:

    Bedankt voor de steun, door de lieve users hier op Q ben ik door een heel kritieke maand heen gekropen, en dat allemaal door jullie<3 allemaal héél erg bedankt('l)


    .

    Tranquillity schreef:
    Ruzie met bijna allemaal uit je klas? oO En nu terwijl je dat doormaakt! Meisje toch.. Echt heel veel sterkte! En ik ben blij dat het al wat beter gaat met je vader (:
    <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Graag gedan, en wat rot voor je zoo van je klas enzo, naar echt respect voor je dat je er boven staat.


    Some angels have no wings.

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Ja nogal grote ruzie, sommige wensen me zelfs de dood toe, maarja. Ik sta daar toch wel boven(:

    Bedankt voor de steun, door de lieve users hier op Q ben ik door een heel kritieke maand heen gekropen, en dat allemaal door jullie<3 allemaal héél erg bedankt('l)

    Geen dank joh.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dit vind ik echt leuk! Serieus, ik zit hier nu met een focking grote glimlach achter de pc. Alleen maar omdat het beter gaat met jou vader, terwijl ik hem niet ken. Ik hoop dat hij snel verder opknapt!

    En die idioten uit je klas die sporen niet, laat ze lekker barsten. Je weet nu wel wie je echte vrienden zijn!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Atlanta schreef:
    Awh, zo lief<3
    Ik ben blij voor je :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OMG, wat fijn om te horen meiss(flower)
    Langzaam, beetje bij beetje komt hij er wel weer bovenop!
    Ik weet zeker dat hij je heel erg wou bedanken, en vertellen hoe blij hij met je steun en liefde is.
    Ik wens je nog steeds heel veel sterkte, en trek je niks aan van je rot klas!<3


    Scream for mercy!

    Tranquillity schreef:
    Ruzie met bijna allemaal uit je klas? oO En nu terwijl je dat doormaakt! Meisje toch.. Echt heel veel sterkte! En ik ben blij dat het al wat beter gaat met je vader (:
    <3

    Tranquillity schreef:
    Ruzie met bijna allemaal uit je klas? oO En nu terwijl je dat doormaakt! Meisje toch.. Echt heel veel sterkte! En ik ben blij dat het al wat beter gaat met je vader (:
    <3


    your eyes are like stars in the night.