• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl

    Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joker schreef:
    1. Gaan jullie weer verder met dat kinderachtig niet-grappige gedoe, haha.
    2. Zelf een site maken zoals dit is makkelijker gezegt dan gedaan.
    3. Show eens wat respect voor de MODs.

    ik weet niet of je het doorhebt, maar ik kan dat. O,o
    Anders zou ik het niet zeggen ik heb het wel vaker gedaan, hoor. xD


    btw if you wanna see:
    http://tay-laut-is-hot-rob-patt-is-not.webnode.com/
    ik weet, beetje cheap, ik had eerst nog gewone met css en leden enzo, maar die vond ik te duur O,o

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 18:09 ]


    Alis volat propriis

    Eigenlijk begin ik het zo langzamerhand wel te geloven, and I hate the feeling it gives.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Randomnicity schreef:
    Eigenlijk begin ik het zo langzamerhand wel te geloven, and I hate the feeling it gives.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    twiddict schreef:
    (...)
    ik weet niet of je het doorhebt, maar ik kan dat. O,o
    Anders zou ik het niet zeggen ik heb het wel vaker gedaan, hoor. xD
    Oké, laat dan eens wat zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Randomnicity schreef:
    Eigenlijk begin ik het zo langzamerhand wel te geloven, and I hate the feeling it gives.

    Waarom wordt er dan zoveel gedaan voor stories?
    Er werd hier speciaal aan gesleutelt om stories te maken, bladwijzers te maken, beta-readers aan te maken, de spotlight aan te maken, blablabla. Rutger is gewoon dom als dit echt is!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lol, het is echt zo.
    Ik sprak net een mod -dieikgoedken- en die vertelde dat het echt zo is, en dat ze het best kut vond dat het zo uitkwam rond deze datum en het jammer vond dat niemand het geloofd, maar dat hun er niets aan kunnen doen als al jullie stories verdwenen zijn. Ik heb alles op word gelukkig. =/
    Allemaal verder op FanFic.


    Your make-up is terrible

    ik geloof het niet,maar eigenlijk ook weer wel:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Lol, het is echt zo.
    Ik sprak net een mod -dieikgoedken- en die vertelde dat het echt zo is, en dat ze het best kut vond dat het zo uitkwam rond deze datum en het jammer vond dat niemand het geloofd, maar dat hun er niets aan kunnen doen als al jullie stories verdwenen zijn. Ik heb alles op word gelukkig. =/
    Allemaal verder op FanFic.

    Maar waarom doen ze dit ? (huil)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    BillBomm schreef:
    (...)
    Waarom wordt er dan zoveel gedaan voor stories?
    Er werd hier speciaal aan gesleutelt om stories te maken, bladwijzers te maken, beta-readers aan te maken, de spotlight aan te maken, blablabla. Rutger is gewoon dom als dit echt is!


    haha en de mods als dit een grap is, want als iemand logisch nadenkt komt hij op dezelfde theorie als jou uit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Assassin schreef:
    Lol, het is echt zo.
    Ik sprak net een mod -dieikgoedken- en die vertelde dat het echt zo is, en dat ze het best kut vond dat het zo uitkwam rond deze datum en het jammer vond dat niemand het geloofd, maar dat hun er niets aan kunnen doen als al jullie stories verdwenen zijn. Ik heb alles op word gelukkig. =/
    Allemaal verder op FanFic.

    Ik weet inderdaad dat je goed bevriend bent met KrullEITJE.
    Óf je zit in een complot of zo OF het is echt zo, en dan ga ik huilen. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    twiddict schreef:
    (...)
    ik weet niet of je het doorhebt, maar ik kan dat. O,o
    Anders zou ik het niet zeggen ik heb het wel vaker gedaan, hoor. xD


    btw if you wanna see:
    http://tay-laut-is-hot-rob-patt-is-not.webnode.com/
    ik weet, beetje cheap, ik had eerst nog gewone met css en leden enzo, maar die vond ik te duur O,o

    haha quote mezelf


    Alis volat propriis

    nog steeds geloof ik het niet! :Y)
    en als het waar is?
    dan ga ik wel verkassen :Y)

    Zetpil schreef:
    (...)

    haha en de mods als dit een grap is, want als iemand logisch nadenkt komt hij op dezelfde theorie als jou uit.[/quote
    Ik snap het niet :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    echt, ze doen dit alleen echt als ze leden kwijt willen, why the hell would they do it otherwise???? O,o


    Alis volat propriis

    1 April. Haha leuke grap joh, die van vorig jaar vond ik leuker die waren nog een beetje geloofwaardig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.