• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl

    Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Weetje, als het geen grap is richt ik gewoon mijn eigen Quizlet op.
    WIE JOINT? :Y)

    Secede schreef:
    Weetje, als het geen grap is richt ik gewoon mijn eigen Quizlet op.
    WIE JOINT? :Y)

    IK!!!! ik help ook wel ff met oprichten, weet wel wat van open Css enzo... O,o


    Alis volat propriis

    Rooftops schreef:
    (...)

    -leest een paar keer over-
    Ik snap 'm niet.(krul)

    x'D
    Dat bedoel ik dus.
    *vlucht terug naar FF*


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Secede schreef:
    Weetje, als het geen grap is richt ik gewoon mijn eigen Quizlet op.
    WIE JOINT? :Y)

    ME


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Secede schreef:
    Weetje, als het geen grap is richt ik gewoon mijn eigen Quizlet op.
    WIE JOINT? :Y)
    Oeh, dat had ik ook een keer gedaan, toen de mods gingen rellen toen ze aan het staken waren. Dat was best grapppig, maar helaas maar een tijdelijk oplossing.


    Life is hard and then we die

    het is een grap, wat seurt iedereen? Nog ff doorgaan met niet geloven tot het twaalf uur is, mensen!!!


    Alis volat propriis

    CosmicPurple schreef:
    (...)
    x'D
    Dat bedoel ik dus.
    *vlucht terug naar FF*


    Wat dat bedoel je dus? Gebruik niet zo'n moeilijke woordkeuze, dan snapt iedereen het. :>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ghaha, één rel hier (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Wat dat bedoel je dus? Gebruik niet zo'n moeilijke woordkeuze, dan snapt iedereen het. :>

    Ze bedeotl dat niemand begrijp dat dit een 1 april grap is. Altans dat is wat zij denkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Secede schreef:
    Weetje, als het geen grap is richt ik gewoon mijn eigen Quizlet op.
    WIE JOINT? :Y)


    I would. Maar ik ben een leeghoofdige drol die niks over het beheren van een site kent.


    All this dampness is damp.

    CosmicPurple schreef:
    (...)
    Daan, gemeen kind! Niet uitlachen!
    want het is eigenlijk best wel niet zo grappig


    Je hebt gelijk. Sorry, ik ben melig, en ik geloof het niet. Dan zijn paniekerende mensjes best lachwekkend. Mag ik Melle de schuld geven? Zijn opmerking over bananen heeft mijn meligheid veroorzaakt

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ze bedeotl dat niemand begrijp dat dit een 1 april grap is. Altans dat is wat zij denkt.


    Uit de reacties kan je uithalen dat zo goed als iederéén weet dat dit een 1 april grap is hoor. ;> Dus het klopt niet wat ze zegt. :'>


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En als Rutger het zelf besloten had, had hij het lkkr zelf toch wel gezegd?
    Ze fokken et gwn op. Ze wachten gwn net zolang tot wij stil zijn.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Secede schreef:
    Weetje, als het geen grap is richt ik gewoon mijn eigen Quizlet op.
    WIE JOINT? :Y)


    IKKE! :'D Jwz :3


    Hope goes lost but never dies.

    Secede schreef:
    Weetje, als het geen grap is richt ik gewoon mijn eigen Quizlet op.
    WIE JOINT? :Y)

    Hihi ik heb al een forum aangemaakt dus daar kunnen jullie allemaal heen vluchten dan :Y)


    .