• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl

    Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik kende fanfic niet eens O_o
    -maakt account aan-


    All this dampness is damp.

    Weet je, ik begin er steeds meer van te geloven. En dat is geen leuk gevoel!


    Never run out of reasons to smile...

    Stiekem heb ik hetzelfde gevoel als Pearls nu.


    Hope goes lost but never dies.

    Pearls schreef:
    Weet je, ik begin er steeds meer van te geloven. En dat is geen leuk gevoel!

    Ja, maar we moeten gewoon hopen dat het niet zo is o.O (krul)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Pearls schreef:
    Weet je, ik begin er steeds meer van te geloven. En dat is geen leuk gevoel!

    Het is toch de domste beslissing! Sowieso!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pearls schreef:
    Weet je, ik begin er steeds meer van te geloven. En dat is geen leuk gevoel!

    Ik ook,dit is echt niet leuk meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik ook,dit is echt niet leuk meer.


    eerlijk gezegd;

    ik heb het nooit een leuke 1-april-grap gevonden...


    TOMADDICT. <3

    Kunnen de mods gewoon even zeggen dat het een 1-april grap is? En zo niet, dan ook.

    Dat zou mij nogal geruststellen, eig.

    [ bericht aangepast op 1 april 2010 - 19:12 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik geloof hier dus nog steeds niks van xD

    Jongens het is nog steeds 1 april dus misschien zeggen ze het vanavond wel. En anders morgen :'D


    You can run but not hide

    Neverland schreef:
    Kunnen de mods gewoon even zeggen dat het een 1-april grap is? En zo niet, dan ook.

    Dat zou mij nogal geruststellen, eig.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    eerlijk gezegd;

    ik heb het nooit een leuke 1-april-grap gevonden...

    Dat zijn 1 april grappen nooit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waar blijft deel 4? ;O


    Don't be a drag, just be a queen.

    Dudes, stop er gewoon is mee.
    'Deel 3'
    Jeeezes, iedereen weet dat het fake is,
    laat het dan ook gewoon zo ipv nutteloze topics te plaatsen op het forum.
    Ik dacht dat de mods er juist voor moesten zorgen dat er géén nutteloze topics gepost worden?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Pearls schreef:
    Weet je, ik begin er steeds meer van te geloven. En dat is geen leuk gevoel!


    kom op ze moeten nu al ploeteren om hun hoofd boven water te krijgen met quizlet
    en als men alle stories niet meer toelaten zullen veel afhaken -> minder quizen in de spotlight en shizles -> minder inkomste -> niet goed voor quizlet ..

    en welke reden zouden ze hebben om de stories weg te doen?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    FanFic is eigenlijk een modernere versie van Quizlet. Het is nog niet 'ontdekt' door alle Q-users, maar dat komt vast wel nadat dit dus 'gebeurt'. Lijkt me héél sterk, want ik ben sinds 3 weken Beta Reader. 1) Dan had Rutger dat niet geprogrammeerd en 2) Dan hadden we daar wel iets over gehoord in een pb ofzo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny