• Hallo lieve users,

    Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

    - De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

    Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

    Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

    Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

    Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

    MVG, de moderators van Quizlet.nl

    Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BlackxRoses schreef:
    nou als dit serieus echt is zeg dan maar al Bye-Bye tegen Quizlet. Dit gaat Q serieus veel leden kosten. Minder leden -> minder dingen in de spotlight -> minder inkomen voor Q -> Q uit de lucht.

    Dat zei ik dus ook al! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PUKKELxDING schreef:
    Dus jongens, wat gaan we doen mocht het echt zo zijn?

    Dan gaan we gewoon naar een andere site :D
    En hard huilen :)


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    AnnaAardbei schreef:
    (...)
    Dan gaan we gewoon naar een andere site :D
    En hard huilen :)

    vooraal hard huilen :'D
    ;3

    kijk naar de datum...1 april
    ik trap hier echt niet in(yeah)


    *insert philosophical cringe expression here*

    BillBomm schreef:
    (...)
    Dat zei ik dus ook al! :')

    Je hebt in ieder geval wel gelijk als je het al gezegd hebt:Y)


    .

    AnnaAardbei schreef:
    (...)
    Dan gaan we gewoon naar een andere site :D
    En hard huilen :)


    :)
    Ja! Wij gaan allemaal op zoek naar het beloofde land n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    FF is awesome, lekker rustig :Y) Niet meer zo dood als vroeger, nu is het precies goed en met verhalen van kwaliteit. Dus gelukkig maar dat dit een 1 april-grap is, anders zit FF dadelijk stampvol, net als toen Quizlet er drie dagen uit lag.
    Blijven jullie maar lekker hier, joh :')


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet, Rutger moet er zelf een topic over maken als het zo is vind ik, en anders ga ik in een hoekje zitten huilen tot iemand zegt 1 APRIL!!


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Alwuppie schreef:
    (...)

    :)
    Ja! Wij gaan allemaal op zoek naar het beloofde land n.n

    *dat doet me enorm hard denken aan een scene van het genie Alex Agnew! =D*


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RememberXme schreef:
    Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet, Rutger moet er zelf een topic over maken als het zo is vind ik, en anders ga ik in een hoekje zitten huilen tot iemand zegt 1 APRIL!!

    Dat is!
    Als het echt zo was had denk ik Rutger er wel een topic over gemaakt ...
    Weet hij hier btw wel zelfs van :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    CosmicPurple schreef:
    FF is awesome, lekker rustig :Y) Niet meer zo dood als vroeger, nu is het precies goed en met verhalen van kwaliteit. Dus gelukkig maar dat dit een 1 april-grap is, anders zit FF dadelijk stampvol, net als toen Quizlet er drie dagen uit lag.
    Blijven jullie maar lekker hier, joh :')


    Agree :Y)


    TOMADDICT. <3

    Als dit nog steeds is over 2 weken, sla ik al mijn verhalen op. Gelukkig staat al wel ruim de helft in word.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    BillBomm schreef:
    (...)
    Dat is!
    Als het echt zo was had denk ik Rutger er wel een topic over gemaakt ...
    Weet hij hier btw wel zelfs van :')

    Das een goeie, als Rutger er was. Ik heb hem namelijk zo'n twee weken terug gemaild betreffende een voorstel tegen spambots en heb nog niks terug ontvangen, helaas.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Das een goeie, als Rutger er was. Ik heb hem namelijk zo'n twee weken terug gemaild betreffende een voorstel tegen spambots en heb nog niks terug ontvangen, helaas.


    Maar Rutger die wordt toch bijna vader? Zou hij er daarom niet zijn?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Das een goeie, als Rutger er was. Ik heb hem namelijk zo'n twee weken terug gemaild betreffende een voorstel tegen spambots en heb nog niks terug ontvangen, helaas.

    Rutger is gisteren nog online geweest ;]


    -