• Hallo lieve users,

Rutger heeft besloten om van Quizlet weer een quizzensite te maken, omdat de site hier oorspronkelijk voor bedoeld was. Dit heeft een aantal gevolgen:

- De stories worden verwijdert
    - Iedereen moet minstens 5 quizzen hebben.

Quizlet gaat per 1 mei weer terug naar een quizzensite. Dit betekent dat jullie tot die tijd hebben om jullie verhalen op te slaan, mochten jullie dat willen. Alle verhalen/series die na 1 mei nog op Quizlet staan, worden verwijdert.

Iedereen moet minstens 5 quizzen op zijn of haar account hebben. Als je per 1 mei geen 5 quizzen op je account hebt, dan krijg je een permanente forumban. Je kan dan dus niet meer op het forum. Deze ban wordt automatisch opgeheven zodra je 5 quizzen op je account hebt.

Het is niet de bedoeling om je verhaal in quizzen te stoppen, zodat deze op Quizlet kan blijven staan. Verhalen in quiz-vorm zullen ook worden verwijdert.

Ik hoop dat jullie zo genoeg weten. Zo niet, dan kan je altijd een pb naar een moderator sturen.

MVG, de moderators van Quizlet.nl

Edit: Omdat wij ook gewoon users zijn naast onze functie als mod, hebben wij dus ook een maand de tijd om 5 quizzen te maken en onze verhalen op te slaan. Aangezien jullie nog steeds af en toe schijnen te denken dat wij robots met no social life zijn ofzo.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

ow ja das ook weer zo maarja ik verveel me ben nu wel mijn verhalen aan het overzetten op fanfic maar toch ik verveel me weet iemand van jullie iets te doen ik namelijk niet

waarom zou je dat doen? Het is vet nep O,o

Alis volat propriis

twiddict schreef:
    (...)
    waarom zou je dat doen? Het is vet nep O,o

ik weet maar toch en dan krijg je ook meer lezers voor je verhalen en ik weet anderstoch niet wat ik moet doen en ik weet ook wel dat het nep is

xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

ik weet maar toch en dan krijg je ook meer lezers voor je verhalen en ik weet anderstoch niet wat ik moet doen en ik weet ook wel dat het nep is

ja, je hebt een punt.

Alis volat propriis

xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

ow ja das ook weer zo maarja ik verveel me ben nu wel mijn verhalen aan het overzetten op fanfic maar toch ik verveel me weet iemand van jullie iets te doen ik namelijk niet

Ga op je kop staan en met je tenen spelen. Of ga alle molshopen in de buurt dicht gooien zodat de aliens ons niet meer kunne afluisteren.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Dat vult hier snel.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Dat vult hier snel.

ja, dat is de bedoeling, go wij!

Alis volat propriis

twiddict schreef:
    (...)
    ja, dat is de bedoeling, go wij!

Woehoe.

All this dampness is damp.

Exercitus schreef:
    (...)
    Ga op je kop staan en met je tenen spelen. Of ga alle molshopen in de buurt dicht gooien zodat de aliens ons niet meer kunne afluisteren.

nee dan krijg ik hoofdpijn en we hebben geen molshoppen bij ons dus ik doe gewoon wat ik altijd al doe zingen en met jullie dit topicje vol gooien

Tranquillity schreef:
    Dat vult hier snel.

Tanya is de beste.

Tranquillity schreef:
    Dat vult hier snel.

idd dus nog ff allemaal reacties plaatsen mensen

xx

xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

nee dan krijg ik hoofdpijn en we hebben geen molshoppen bij ons dus ik doe gewoon wat ik altijd al doe zingen en met jullie dit topicje vol gooien

Ga handje klap spelen met je zelf,kan dat eigenlijk wel?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Weet je het valt me op dat hier geen enkele mod zit ondanks dat we een beetje off-topic gaan.

Exercitus schreef:
    (...)
    Ga handje klap spelen met je zelf,kan dat eigenlijk wel?

-probeert- Gaat niet lukken :')

Hope goes lost but never dies.

Rickje is terug, en zit erbovenop hoor, even weer richting on-topic aub (A)
    Hoe is eht hier gegaan? Geloven jullie het eindelijk? (krul)

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Exercitus schreef:
    Weet je het valt me op dat hier geen enkele mod zit ondanks dat we een beetje off-topic gaan.

handje klap met je zelf kan niet en ja das wel vaag ja geen enkele mod lol:P:P:P:P