• Niet gemeen bedoeld. Verder zoek ik ook geen ruzie (ik mijd ze liever dan dat ik ze veroorzaak).

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Dit is eerder op de leden gericht. Het valt me op dat Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Twilight, Justin Beaver en ga zo maar door hier heersen, en andere (misschien wel hele goede) verhalen weinig tot niet worden gemaakt. En dat de leden hier ook bijna nooit voor openstaan. Wat is er mis met quizlet/jullie?

    Nogmaals: ik zoek geen ruzie. Ik zoek alleen naar een verlossend antwoord.


    Edit:
    Blijkbaar kan de meerderheid van de leden die hierop heeft gereageerd niet met vragen omgaan, en voelen ze zich bedreigd door het een of ander. Richt maar een haatclubje op o.i.d. Ik heb mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:52 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    het idee vam ik kan een goed verhaal lezen zonder dat het vp; staat met troep:P maar goed ik lees er al over heen


    Some angels have no wings.

    Vind ik ook. Maar ik heb liever ene goede story over een onbekend persoon met weinig lezers, dan een slechte story met bekende personen met veel lezers. Ik zeg nu wel niet dat de verhalen over bekende personen slecht zijn (x. Je hebt er zeer veel die wél de moeite waard zijn.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 15:05 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    En dat valt je nu pas op ='D?
    Oh wacht, je bent nieuw :X
    Het is helaas een soort van regel hier ja, dat je of fan moet zijn van TH, Twilight, CB of Justin Bieber.
    Ik heb me er overheen gezet, het is namelijk, ondanks die regel, best gezellig hier ^^


    Life is hard and then we die

    Maakt mij eigenlijk niet uit over wie een quiz/story gaat, als het maar een goede is.
    Alhoewel ik wel m'n voorkeuren heb...
    Maar ik ben het met je eens. TH CB Twilight en JB en de andere JB heersen hier...
    Stories met mensen die ik er wel in zou willen zien, komen 1, misschien 2 of 0 keer voor.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 14:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind het leuker om over een beroemd iemand te lezen, natuurlijk lees ik ook stories die niet over iemand beroemd gaan maar ik vind het gewoon leuker om over een beroemd iemand te lezen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Ik vind het leuker om over een beroemd iemand te lezen, natuurlijk lees ik ook stories die niet over iemand beroemd gaan maar ik vind het gewoon leuker om over een beroemd iemand te lezen.


    Toch snap ik dat niet, waarom dan juist die personen? Er zijn genoeg andere beroemde mensen in de wereld en juist deze personen worden hier (bijna) altijd gekozen?


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Er is niks mis met q of whatever, als je het zo kut vind, rot dan maar op en ga niet lopen zeiken.

    XfuckersX schreef:
    Er is niks mis met q of whatever, als je het zo kut vind, rot dan maar op en ga niet lopen zeiken.


    Lees dan ook even intensief: "Ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Ik zoek naar een verlossend antwoord."


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Toch snap ik dat niet, waarom dan juist die personen? Er zijn genoeg andere beroemde mensen in de wereld en juist deze personen worden hier (bijna) altijd gekozen?


    Omdat die momenteel de meeste vrouwelijke aandacht trekken. Tokio Hotel is een tijdje weggeweest en toen was er hier veel minder over Tokio Hotel en nu zijn ze terug en begint het weer.Twilight was ook zoiets, nu Vampire Diaries in beeld is gekomen gaan mensen daarover beginnen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Lees dan ook even intensief: "Ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Ik zoek naar een verlossend antwoord."


    Ik heb het gelezen, dus je zet eerst in je titel wat is Q toch een kutsite, en dan ga je weer zeggen, ik vind het supper dat er een site is, blabla ?? -.-
    En iedereen shcrijft waar hij/zij over wilt, toevalig willen deze mensen meer over een beroemdheid schrijven en lezen.

    Closure schreef:
    (...)

    Omdat die momenteel de meeste vrouwelijke aandacht trekken. Tokio Hotel is een tijdje weggeweest en toen was er hier veel minder over Tokio Hotel en nu zijn ze terug en begint het weer.Twilight was ook zoiets, nu Vampire Diaries in beeld is gekomen gaan mensen daarover beginnen.


    Oh, dus er valt te verwachten dat over een tijdje ook allemaal verhalen verschijnen over die nieuwe film van Percy Jackson? Erg commercieel..


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Lees dan ook even intensief: "Ik vind het super dat er een site is opgezet waar je je verhalen kwijt kunt en al je andere ideeën. Ik zoek naar een verlossend antwoord."

    En dan vraag je, ik citeer;
    Wat is er mis met quizlet/jullie?
    Misschien vind de meerderheid JB, TH of CB gewoon leuker ? Wat boeit het nu ? (:


    None but ourselves can free our minds.

    XfuckersX schreef:
    (...)

    Ik heb het gelezen, dus je zet eerst in je titel wat is Q toch een kutsite, en dan ga je weer zeggen, ik vind het supper dat er een site is, blabla ?? -.-
    En iedereen shcrijft waar hij/zij over wilt, toevalig willen deze mensen meer over een beroemdheid schrijven en lezen.


    Ja, maar ik vraag het je goed op te vatten en niet gelijk in de verdediging te schieten. Quizlet is een supersite omdat je je creativiteit kwijt kunt, maar een kutsite omdat het weinig afwisseling heeft.


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Oh, dus er valt te verwachten dat over een tijdje ook allemaal verhalen verschijnen over die nieuwe film van Percy Jackson? Erg commercieel..



    Ja, als die film heel populair gaat worden dan kunnen we ook daarover verhalen verwachten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Volgens mij heb je nu duidelijk van deze mensen je verlossend antwoord gekregen. Waar wil je nog meer over zeuren? Je hebt zelf ook een twilight verhaal.