• Geven de kindjes die Michael Jackson aangeklaagd hadden voor misbruik eindelijk toe dat het gelogen was. Hun ouders wilden gewoon geld en de kindjes moesten er dus voor liegen.

    Ziekelijk. Als je het 29 jaar kunt volhouden, kun je wel blijven zwijgen ook. Lafaards, hun mond opentrekken toen hij nog leefde durfden ze niet hoor.


    ik wist wel dat het niet waar was.
    maar wat genaaid van die ouders.
    je zou ze hier tog een straf voor kunnen geven ?!


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Dat is gewoon te erg voor woorden. --'

    Ik dacht al dat het niet waar was. Belachelijk gewoon! Ö


    Sometimes it's best not to care.

    ik wist dat het gelogen was ik wist het gewoon :O

    Geen idee, volgens kan er wel opnieuw een rechtszaak van komen. Maar wat heeft het voor nut nu hij dood is?

    Ja inderdaad ik hoorde het ook een paar dagen geleden 'Michael Jackson is vrijgesproken van zijn aanklachten' damn, dan ben je pas zielig als je het nu pás toegeeft ._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omygod. Dat vind ik echt laag, als je over zoiets liegt... ><'

    xACCURATE schreef:
    Omygod. Dat vind ik echt laag, als je over zoiets liegt... ><'

    Naja, als je ouders je dwingen, kun je er niet veel aan doen. Maar toen die jongen volwassen werd, hield hij wel mooi zijn mond terwijl hij toen al de waarheid had kunnen vertellen.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Naja, als je ouders je dwingen, kun je er niet veel aan doen. Maar toen die jongen volwassen werd, hield hij wel mooi zijn mond terwijl hij toen al de waarheid had kunnen vertellen.


    idd :O

    Prodigy schreef:
    (...)
    Naja, als je ouders je dwingen, kun je er niet veel aan doen. Maar toen die jongen volwassen werd, hield hij wel mooi zijn mond terwijl hij toen al de waarheid had kunnen vertellen.

    Boh, ik kan me dar echt niet voorstellen. Van die ouders al helemaal niet. Hier krijg ik echt een misselijkmakend gevoel van x.x
    En dan nu opeens zeggen ze het wel ><'

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Boh, ik kan me dar echt niet voorstellen. Van die ouders al helemaal niet. Hier krijg ik echt een misselijkmakend gevoel van x.x
    En dan nu opeens zeggen ze het wel ><'

    Voor 22 miljoen zouden mensen een moord plegen.

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Boh, ik kan me dar echt niet voorstellen. Van die ouders al helemaal niet. Hier krijg ik echt een misselijkmakend gevoel van x.x
    En dan nu opeens zeggen ze het wel ><'

    ik zeg niet dat het goed is, maar argens kan ik het wel begrijpen, als je echt geen geld hebt en in armoede leeft kan ik het begrijpen dat je het doet. NIET DAT HET GOED IS!maar wel begrijpelijk. en nu krijgen ze natuurlijk spijt en zeggen ze het


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    aanklagen die handel. :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik zeg niet dat het goed is, maar argens kan ik het wel begrijpen, als je echt geen geld hebt en in armoede leeft kan ik het begrijpen dat je het doet. NIET DAT HET GOED IS!maar wel begrijpelijk. en nu krijgen ze natuurlijk spijt en zeggen ze het

    ik ben het met je eens. het is vreselijk om in armoede te leven. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Voor 22 miljoen zouden mensen een moord plegen.

    Boh. Ik word hier echt wel stil van.
    Ze hebben gewoon iemand's respect weggenomen, alleen voor geld? o.o
    Alsof respect, liefde en dat niks meer uitmaakt. Neehoor, het draait allemaal om geld ><