• Geven de kindjes die Michael Jackson aangeklaagd hadden voor misbruik eindelijk toe dat het gelogen was. Hun ouders wilden gewoon geld en de kindjes moesten er dus voor liegen.

    Ziekelijk. Als je het 29 jaar kunt volhouden, kun je wel blijven zwijgen ook. Lafaards, hun mond opentrekken toen hij nog leefde durfden ze niet hoor.


    Wat mensen allemaal wel niet doen voor geld.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Boh. Ik word hier echt wel stil van.
    Ze hebben gewoon iemand's respect weggenomen, alleen voor geld? o.o
    Alsof respect, liefde en dat niks meer uitmaakt. Neehoor, het draait allemaal om geld ><
    klinkt meschiem bot maar respect brengt geen brood op de plank. als die mensen echt arm zijn(weet niet of het zo is) heb je een heel groot probleem in de VS. hier krijg je een uitkering en zo maar dat is daar veel slechter geregeld. die leven echt aan de grond dan.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)klinkt meschiem bot maar respect brengt geen brood op de plank. als die mensen echt arm zijn(weet niet of het zo is) heb je een heel groot probleem in de VS. hier krijg je een uitkering en zo maar dat is daar veel slechter geregeld. die leven echt aan de grond dan.

    Ik kan me dat wel voorstellen, dat die mensen het daar moeilijker hebben dan hier, dat wij rijk zijn. Maar ik vind dat je dan nog niet iemand anders daarvoor hoeft te laten boeten ;x
    Maarja, zo denk ik erover ^^

    van eentje was dat al bekent.
    en die kind in kwestie was de acteur van home alone.
    zijn moeder was uit op zijn geld.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    SleepingSun schreef:
    (...)klinkt meschiem bot maar respect brengt geen brood op de plank. als die mensen echt arm zijn(weet niet of het zo is) heb je een heel groot probleem in de VS. hier krijg je een uitkering en zo maar dat is daar veel slechter geregeld. die leven echt aan de grond dan.

    Zó arm waren die mensen niet hoor. De vader was ook jaloers op Michael Jackson omdat hij zo goed met zijn 13-jarig zoontje overweg kwam.

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Ik kan me dat wel voorstellen, dat die mensen het daar moeilijker hebben dan hier, dat wij rijk zijn. Maar ik vind dat je dan nog niet iemand anders daarvoor hoeft te laten boeten ;x
    Maarja, zo denk ik erover ^^
    nee het is ook niet goed wat ze hebben gedaan, maar ergens begrijpelijk(als ze arm zijn dat weet ikl niet)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    van die Jordy (ofzo) toen wisten ze ook al dat gelogen was, want hij had gezegd dat MJ besneden was, maar dat was hij helemaal niet ofzo... nja dat las ik net op internet...


    Never forget the things that make you smile

    Het lag wel voor de hand dat het om het geld ging vind ik, echt zielig gewoon


    You're a star in heaven.

    Jah kijk, iedereen dacht dat hij zo'n kindermisbruiker was omdat hij er zo weird uitzag, zieklijk inderdaad. En zeker dat ze er dan zo over liegen, bleich ik heb een hékel aan mensen die over zulke dingen liegen. Wat geld en beroemd zijn niet allemaal met je kan doen ><

    Ik heb Michael altijd geloofd. Ik vind het vreselijk dat die ouders hun kind gebruikt hebben om geld te verdienen. Maar ik vind het nog erger dat ze Michael, die zoveel gedaan heeft voor kinderen, gewoon mentaal kapot gemaakt hebben.

    Schijnbaar heeft M.J. Een huidziekte gehad; en heeft hij inderdaad geen plastische chirurg laten doen om hem blank te maken. Ik weet niet of het waar is maar ik denk van wel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Zwak. Sorry, maar die ouders zijn echt laf. Hun bloedeigen kinderen laten liegen voor geld? Is er dan echt niets belangrijker in het leven? En dat ging gepaard met een slechte reputatie voor MJ ook al heeft die niets gedaan.

    Onrespectvol. Laf.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Douglas schreef:
    Schijnbaar heeft M.J. Een huidziekte gehad; en heeft hij inderdaad geen plastische chirurg laten doen om hem blank te maken. Ik weet niet of het waar is maar ik denk van wel.

    Maar het gaat toch niet over de huidziekte, het gaat toch over het feit dat ze altijd zeiden dat MJ kindere misbruikte en dat ze nu pas durfde toegeven dat het niet waar was? :]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar het gaat toch niet over de huidziekte, het gaat toch over het feit dat ze altijd zeiden dat MJ kindere misbruikte en dat ze nu pas durfde toegeven dat het niet waar was? :]

    Weet ik wel hoor (:
    Maar niemand geloofde hem; toen hij zij dat hij een huidziekte had. En dat hij geen misbruik van kinderen heeft gemaakt weet ik ook al (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    You have got to be kidding me? Da's echt laag bij de grond T_T


    Frankly my dear, I don't give a damn.