• Geven de kindjes die Michael Jackson aangeklaagd hadden voor misbruik eindelijk toe dat het gelogen was. Hun ouders wilden gewoon geld en de kindjes moesten er dus voor liegen.

    Ziekelijk. Als je het 29 jaar kunt volhouden, kun je wel blijven zwijgen ook. Lafaards, hun mond opentrekken toen hij nog leefde durfden ze niet hoor.


    Douglas schreef:
    Schijnbaar heeft M.J. Een huidziekte gehad; en heeft hij inderdaad geen plastische chirurg laten doen om hem blank te maken. Ik weet niet of het waar is maar ik denk van wel.

    Hij had inderdaad een huidziekte, waardoor hij witte vlekken in zijn gezicht kreeg. Door de last die hij ervan onderging, heeft hij zijn hele huid laten bleken.

    Ocharme Michael Jackson, zijn imago gekwetst door één stomme kut leugen. Ik heb er zo geen woorden voor! xS


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    en zij hebben toen zijn waardigheid afgenomen. ;S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik heb Michael ook altijd geloofd dat hij er niets mee te maken had.Ik vind het dan ook serieus laf van die ouders van die kinderen!


    I need you like a heart needs a beat

    xACCURATE schreef:
    Omygod. Dat vind ik echt laag, als je over zoiets liegt... ><'

    Agree, ik snap niet hoe mensen zo laag kunnen zakken


    Like everybody and trust no one.

    Gekken genoeg op deze wereld.

    Tsss echt laf hoor, om hier de king of pop belachelijk mee te maken met iets wat niet eens waar is. :S.

    Micheal Jackson rust in vrede!

    Als ze dit gaan liegen over bijvoorbeeld Lady Gaga. Wat zou er dan gebeuren?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 16:40 ]


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Beter laat dan nooit.
    Moge mensen inzien dat hij geen vieze kindermisbruiker was.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 17:13 ]

    Dat is echt ernstig =O.
    Maar dat die kinderen dan zelf ook niks zeggen ofzo!

    Nu durven ze pas, als hij dood is.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Waarom heeft 'ie het eerste kind dat hem aanklaagde dan afbetaald? Als je onschuldig bent betaal je niks.


    Scream for mercy!

    Michael zal er altijd op aangekeken worden, zelfs nu hij dood is komt hij daar niet meer vanaf.

    Ziekelijk gewoon, en dat alles voor geld...


    -

    Enchant schreef:
    Waarom heeft 'ie het eerste kind dat hem aanklaagde dan afbetaald? Als je onschuldig bent betaal je niks.

    Weetje hoe kut die negatieve publiciteit is? :')

    Douglas schreef:
    (...)
    Weet ik wel hoor (:
    Maar niemand geloofde hem; toen hij zij dat hij een huidziekte had. En dat hij geen misbruik van kinderen heeft gemaakt weet ik ook al (:

    Mensen geloven leugens omdat je dat overal leest en hoort. Wat hij zegt hoor je niet vaak, aangezien mensen die moeite niet nemen. Ze lezen liever een roddelblad.

    wtf echt? o.o

    weetje dat ik nu pas écht medelijden met michael heb.. ik vond het allemaal al zo sneu voor hem terwijl hij mij echt een geweldige man leek, met de verkeerde opvoeding en ideeën.. en daarbij was hij nog geniaal ook.. wat zou hij zich alleen hebben gevoeld.. en echt dit kwam vanuit mijn hart.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    kleuters. ><

    like, kom op. Zielig hoor, nu hij dood is.


    Destroy what destroys you.

    -knikt-


    No growth of the heart is ever a waste