• Geven de kindjes die Michael Jackson aangeklaagd hadden voor misbruik eindelijk toe dat het gelogen was. Hun ouders wilden gewoon geld en de kindjes moesten er dus voor liegen.

    Ziekelijk. Als je het 29 jaar kunt volhouden, kun je wel blijven zwijgen ook. Lafaards, hun mond opentrekken toen hij nog leefde durfden ze niet hoor.


    Enchant schreef:
    Waarom heeft 'ie het eerste kind dat hem aanklaagde dan afbetaald? Als je onschuldig bent betaal je niks.

    Die negatieve publiciteit is véél erger dan betalen.

    Bumblebee schreef:
    Dat is gewoon te erg voor woorden. --'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja, nu hij dood is, gaan ze het wel bekennen, ziekelijk gewoon. x_x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik had al zo'n vermoeden..
    Michael hield van kinderen. En, ik kon het me gewoon niet voorstellen dat hij dat zou doen.


    Als je maar een ananas hebt..

    die ouders van die kinderen zijn zielig
    die mensen zijn zielig want zelde geld was het wel zo ...... dan ga je nog geen schade vergoeding vragen lijkt mij....... toch
    32miljoen hebben ze hem afgetroggelt geloof ik dat het was

    maar ik geloofde het van het begin al niet dat hij dat zou doen want ik ken hem wel niet
    hij wou alleen dat kinderen het goed hadden en niet zo'n jeugd kreeg als hij heeft gehad
    hij leek mij juist een hele lieve jonge/man

    maar ik vind dat het volgens mij gewoon een komplot was want de dokter die heeft het ik weet zeker een over dosis gegeven en die was na dat het buiten kwam ook gelijk foetsie duss verdacht of niet..!!!1
    net als welke dombo gaat iemand reanimeren op een verend bed want ze hebben hem naar zijn bed gebracht en toen gereanimeerd dat kan gewoon niet want dat bed deukt in

    net als dat ze denken dat hij nog leeft als dat zo is macheal je hebt dan een domme fout gemaakt want het word je niet in dank af genomen




    macheal ik hoop dat ze je nu met rust laten eindelijk dat je de rust krijgt die je nu wel
    verdient hebt


    R.I.P king off pop



    X.Angela

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 18:43 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik geloofde het eigenlijk wel, maar ergens klopte er toch iets niet :')


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

    Ernstig


    Your make-up is terrible

    Geen idee waarover het gaat ._.


    You'll never ever ever be mine.

    Ik geloofde het zowiezo al niet :/


    I don't need words to feel those lips.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Voor 22 miljoen zouden mensen een moord plegen.


    Het is waar. Geld is vandaag de dag de (een van de) de belangrijkste waarde in de samenleving.
    Het is echt vreselijk dat mensen gewoon alles voor geld doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Prodigy schreef:
    (...)
    Naja, als je ouders je dwingen, kun je er niet veel aan doen. Maar toen die jongen volwassen werd, hield hij wel mooi zijn mond terwijl hij toen al de waarheid had kunnen vertellen.
    Stel je voor dat je ouders je bedreigden als je het zou vertellen en na zijn dood opees niet.
    Dan zou ik het mooi wel vertellen

    OnexLove schreef:
    ik wist wel dat het niet waar was.
    maar wat genaaid van die ouders.
    je zou ze hier tog een straf voor kunnen geven ?!

    Prodigy schreef:
    (...)
    Die negatieve publiciteit is véél erger dan betalen.

    Dat was gewoon respectvol, vind ik =o


    I don't need words to feel those lips.

    Fcking triest


    We can only learn to love by loving.

    dit is te erg x_x arme michael : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H