• Geven de kindjes die Michael Jackson aangeklaagd hadden voor misbruik eindelijk toe dat het gelogen was. Hun ouders wilden gewoon geld en de kindjes moesten er dus voor liegen.

    Ziekelijk. Als je het 29 jaar kunt volhouden, kun je wel blijven zwijgen ook. Lafaards, hun mond opentrekken toen hij nog leefde durfden ze niet hoor.


    I still believe it..
    ik heb er nog nix van gehoord dat het gelogen was , niet dat ik zeg dat je liegt x)
    maar like ik heb dat nieuws jaren terug te horen gekregen, en het werd tegen mij vertelt als een FEIT..ik kreeg niet te horen dat het nog niet bewezen was..dus kan ik ht niet zo maar zien als iets dat geloge is x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    I still believe it..
    ik heb er nog nix van gehoord dat het gelogen was , niet dat ik zeg dat je liegt x)
    maar like ik heb dat nieuws jaren terug te horen gekregen, en het werd tegen mij vertelt als een FEIT..ik kreeg niet te horen dat het nog niet bewezen was..dus kan ik ht niet zo maar zien als iets dat geloge is x)
    Xx
    Die jongen heeft het zelf gezegd, dus...

    Typisch (:


    Let's do this poo

    Prodigy schreef:
    Geen idee, volgens kan er wel opnieuw een rechtszaak van komen. Maar wat heeft het voor nut nu hij dood is?

    Zijn naam is tenminste weer gezuiverd?

    Tazz


    ok

    Ik heb die ziekelijke geldwolven nooit geloofd o.O
    Maar mooi dat nu iedereen het inziet. Was toch wel het minste wat die mensen konden doen..


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik zeg het je eerlijk, ik heb hem altijd geloofd.


    ok

    ik heb dit NOOIT geloofd, vroeger toen dat op het nieuws kwam lachte we eens.


    Your Butt is Mine!

    Echt een lafaards.
    Vieze klootzak, godverdomme.
    Eerst een hoop geld aftroggelen en dan ná zijn dood toegeven dat het niet waar was.
    O
    M
    G.


    -

    Ik heb hem altijd geloofd; Michael wás gewoon niet zo.


    -