• Hm, Ik zit al heel lang te denken om een nieuw huisdier te kopen, iets om te knuffelen of zo... Maar ik weet niet wat! Misschien een Baardagaam of een Fret? Ik mag geen katten of honden... Een konijn of cavia wil ik niet... We hebben al een muis. Van vogels word ik gek... Slangen heb ik al gehad... Een leguaan heb ik ook gehad, maar hij werd te groot...
    Weet iemand een leuke huisdier? ^^


    Slowly floating to the sky...

    EEN PANDABEEEER!(baby)


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    EEN PANDABEEEER!(baby)

    Perfect! Ik heb toch al bamboo in de tuin :Y)


    Slowly floating to the sky...

    een fret is echt een leuk huisdier! Ik heb er twee gehad, vorig jaar gestorven ):, maar echt, het zijn beestjes waar ik echt van hield en ze zijn zo leuk om mee bezig te zijn. Maar je moet ze ook goed verzorgen en opletten met wat je hen geeft van eten enzo

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 15:19 ]

    die frat is hip


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    UseSomebody schreef:
    een fret is echt een leuk huisdier! Ik heb er twee gehad, vorig jaar gestorven ):, maar echt, het zijn beestjes waar ik echt van hield en ze zijn zo leuk om mee bezig te zijn. Maar je moet ze ook goed verzorgen en opletten met wat je hen geeft van eten enzo

    Aw =( I'm sorry to hear that... Wat eten ze enzo? ^^ Want voordat ik iets ga kopen, wil ik wel alle info over ze weten ^^


    Slowly floating to the sky...

    een schildpad n.n

    xACCURATE schreef:
    een schildpad n.n

    Heb ik ook al gehad XD Kwil iets nieuws =3 maar schildpadden zijn kewl =D


    Slowly floating to the sky...

    xACCURATE schreef:
    een schildpad n.n


    Wilde ik net zeggen :Y) Neem een kip (cat) Haha xD

    Sorry, ik weet niet echt iets meer :x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)
    Wilde ik net zeggen :Y) Neem een kip (cat) Haha xD
    Sorry, ik weet niet echt iets meer :x

    Kippen zijn eng... XD *trauma van vroeger* Nee, maar die... ew... k hou niet van kippen, behalve kip filet :Y)


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Aw =( I'm sorry to hear that... Wat eten ze enzo? ^^ Want voordat ik iets ga kopen, wil ik wel alle info over ze weten ^^
    je kan speciaalfretten-eten kopen in een dierenwinkel. Maar belangrijker is wat ze niet mogen eten: oa chocolade! Want daar kunnen ze aan sterven.

    UseSomebody schreef:
    (...)je kan speciaalfretten-eten kopen in een dierenwinkel. Maar belangrijker is wat ze niet mogen eten: oa chocolade! Want daar kunnen ze aan sterven.

    Alright! ^^ Chocolade geef ik ze sowieso niet! Dat is dodelijk voor bijna elke dier dus =(


    Slowly floating to the sky...

    hamster :9~


    -

    Die fret is echt hip :Y)
    dat andere beest vindt ik eng :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    viedeogame schreef:
    hamster :9~

    Die slapen teveel... XD En die heeft mijn broertje gehad... XD [ja, ik ben een heel moeilijk persoon XD]


    Slowly floating to the sky...

    Immortal schreef:
    Die fret is echt hip :Y)
    dat andere beest vindt ik eng :X

    Yeah :Y) Maar, dat andere beestje vind ik ook kei lief =3


    Slowly floating to the sky...