• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Toen zijn dochter dat zei moest ik een traantje wegpinken, ik vind dat echt zielig e, die ga haar papa nooit meer zin :(
    OMF ik vind da echt erg..


    Stop wishing, Start doing..

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Lees aub eerst het hele topic voordat je zon reactie gaat neerzetten. deze hele discussie is al geweest, en ik ga hem niet weer houden met hersenloze mensen zoals jij (:
    DAT WAS PAS EEN RESPECTLOZE OPMERKING X'D wat ben ik toch geniaal x'D

    Haha, ja want ik ben hier de hersenloze. Ga je nu opeens zo praten omdat ik wél respect heb voor de mensen die wel verdriet hebben? Ik zei toch ook alleen maar dat het vreselijk kinderachtig is om een discussie te houden in een herdenkingstopic. Open dan desnoods een nieuw topic, als je zo nodig af wilt gaan zeiken.
    Geez, en ik dacht dat ik in de puberteit zat O.O
    Maar anyway, reageer wat je wilt ik reageer toch niet terug hier, ik ga dit topic niet verder verneuken met nog meer discussies. ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Masterpiece schreef:
    Ik moest echt huilen toen Paris aan het woord kwam. Dit is volgens mij de eerste keer dat ze in het openbaar verschijnt.
    Maar mg.
    De tranen rolden over mijn wangen, en bij mijn moeder ook ö.
    Mijn moeder was een hele grote fan van hem geweest.

    Uhu, it was heartbroken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Screwed schreef:
    (...)
    Haha, ja want ik ben hier de hersenloze. Ga je nu opeens zo praten omdat ik wél respect heb voor de mensen die wel verdriet hebben? Ik zei toch ook alleen maar dat het vreselijk kinderachtig is om een discussie te houden in een herdenkingstopic. Open dan desnoods een nieuw topic, als je zo nodig af wilt gaan zeiken.
    Geez, en ik dacht dat ik in de puberteit zat O.O
    Maar anyway, reageer wat je wilt ik reageer toch niet terug hier, ik ga dit topic niet verder verneuken met nog meer discussies. ;)

    Een discussie is anders dan dit, dit is ruzie maken. en die reactie van mij van net. ik wist dat je zo ging reageren (: Maar ik vind het goed hoor, wat jij wilt x'D
    ik vond trouwens, wat k heb gehoord over ze dochtertje echt heeel lief. volgensmij is hij niet echt een geweldige vader geweest voor zijn kinderen, maar heel lief (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    De dienst was prachtig, ik zat huilend voor de telivisie en toen Paris Kate aan het woord kwam brak ik echt helemaal, ik zat toen echt te snikken. Ik vond trouwens dat Martin Luther King the 3th maar slap aan het lullen was, zijn zus was veel beter..
    Goodbye Michael.


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb het gekeken... Lang leve mijn broers die fan zijn van MJ...
    R.I.P. <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vond het zeer onrespectvol dat Usher met zonnebril heeft gezongen, Stevie Wonder tot daaraan toe! Maar ik vind dat je in een ceremonie je gevoelens mag uiten! En de familie vond ik ook nogal raar dat ze zonnebrillen op hadden. Ik begrijp het wel een beetje, maar komop. Een ceremonie dient om afscheid te nemen, niet om je te verstoppen achter een zonnebril.


    Let's do this poo

    Mijn moeder wilt het niet kijken, ze is overtuigd in zijn schuld op alles waarop hij beschuldigt is.

    Nu mag ze mooi doodvallen.

    ik moest bijna wenen :)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Prodigy schreef:
    Mijn moeder wilt het niet kijken, ze is overtuigd in zijn schuld op alles waarop hij beschuldigt is.

    Nu mag ze mooi doodvallen.
    de mijne ook o__0 ook van het is zijn eigen schuld dat hij dood is met al die drugs enzo ...
    ik vind het eigelijk meeeeega erg (: vooral voor die kinderen


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb wel even zitten slikken ja. Het was ook gewoon heel mooi... En ja, ik ben al heel lang fan van Michael, maar toch vind ik de eindeloze verhalen hier overdreven ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik vond het zaterdag al irritant worden dat er steeds over MJ werd gepraat, dus nu word ik gek. ik geef Lotte en Conspiracy gelijk, alleen zeg ik het wat rustiger :X


    -

    Even heel random; is het eigenlijk al bekend waaraan hij overleden is?


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Even heel random; is het eigenlijk al bekend waaraan hij overleden is?
    Stress, herione, een drug waarvan ik de naam niet weet dat een hartaanval veroozaakt, het vooruitzichtig op de 50 concerten. Dat zijn zo'n beetje de factoren, maar ze zijn niet van plan om er ooit nog maar iets over los te gaan laten.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vond het echt heel zielig.
    RIP MJ.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!