• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Het is nu op televisie.
    Gaan ze nog zijn kist openmaken? :'x


    ok

    Masterpiece schreef:
    Het is nu op televisie.
    Gaan ze nog zijn kist openmaken? :'x

    Yah, tuulak. En dan doet staat MJ op en begint hij de moonwalk te doen :]

    Hoelaat is die zooi afgelopen? ik word er gek van.. De kaasverschuiving van me pizza is nog boeiender dan dit.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wie is dat nu praat, naast Kobe Bryant?


    ok

    LotteLampje schreef:
    Hoelaat is die zooi afgelopen? ik word er gek van.. De kaasverschuiving van me pizza is nog boeiender dan dit.

    Waha omg x]
    Mijn zusje zat bijna te huilen en ze riep heel boos het volgende: 'Omg! Die barbaren moeten dat weer geven in plaats van H2o! Strontzooi!' Mijn zusje van negen even gequote die boos is omdat haar programma niet kan uitgezonden worden door die zooi ;D

    Je moet MTV kijken,
    zenden ze zijn hele leven uit. -zucht-

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Waha omg x]
    Mijn zusje zat bijna te huilen en ze riep heel boos het volgende: 'Omg! Die barbaren moeten dat weer geven in plaats van H2o! Strontzooi!' Mijn zusje van negen even gequote die boos is omdat haar programma niet kan uitgezonden worden door die zooi ;D

    het is zo.. ik word GEK van die zooi. krijg ik ook dit als ik dood ga? NEE. noudan.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    het is zo.. ik word GEK van die zooi. krijg ik ook dit als ik dood ga? NEE. noudan.

    Maar het is MJ, en die is een stuk belangrijker hoor. :X
    Meer dan logisch.
    En het is al rond half negen afgelopen hoor -.-'


    ok

    LotteLampje schreef:
    (...)
    het is zo.. ik word GEK van die zooi. krijg ik ook dit als ik dood ga? NEE. noudan.

    nou ik vind dat je gelijk hebt hoor ;] MJ is ook maar een mens,misschien was hij wel een 'legend' ofzoooo, maar boeieeuh >< niemand krijgt dit, zelfs geen andere celebs kijk maar naar Farrah Fawcet etc. hebben dit ook niet gekregen. kansloos.

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Maar het is MJ, en die is een stuk belangrijker hoor. :X
    Meer dan logisch.
    En het is al rond half negen afgelopen hoor -.-'

    Nou. ik vind het niet logisch.
    het is niet dat de HELE WERELD er op zit te wachten dat alle zenders overwelmt zijn door MJ. dus. ik vind het dom
    Edit:EN IK BEN VEEL BELANGRIJKER DAN MJ HALLO!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Maar het is MJ, en die is een stuk belangrijker hoor. :X
    Meer dan logisch.
    En het is al rond half negen afgelopen hoor -.-'


    half 9? later toch?


    Never forget the things that make you smile

    Conspiracy schreef:
    (...)
    nou ik vind dat je gelijk hebt hoor ;] MJ is ook maar een mens,misschien was hij wel een 'legend' ofzoooo, maar boeieeuh >< niemand krijgt dit, zelfs geen andere celebs kijk maar naar Farrah Fawcet etc. hebben dit ook niet gekregen. kansloos.

    en Heath Ledger dingetje? Die vind ik belangrijker dan MJ.
    @ Cake. vast later, aangezien t nu nog niet af is.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Nou. ik vind het niet logisch.
    het is niet dat de HELE WERELD er op zit te wachten dat alle zenders overwelmt zijn door MJ. dus. ik vind het dom
    Edit:EN IK BEN VEEL BELANGRIJKER DAN MJ HALLO!

    So what?
    Heel veel mensen zitten er op te wachten, heel veel mensen zijn er aanwezig, heel veel mensen willen het laten zien en het is dus te zien.
    Er zijn genoeg andere televisieprogramma's waarbij ze het niet laten zien, dus kijk daar lekker naar fsoo -.-
    @ Cake: I don't know, maar op teletekst staat dat op die manier ö
    Dan moet ik 90210 maar op video opnemen XD


    ok

    Het is nu te zien op Nederland3, CNN en nog veel meer zenders. Het is zo zielig en zo mooi tegelijk. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Michael verdiende veel en veel beter!

    R.I.P MJ

    LotteLampje schreef:
    (...)
    en Heath Ledger dingetje? Die vind ik belangrijker dan MJ.
    @ Cake. vast later, aangezien t nu nog niet af is.

    Heath Ledger vind ik dus ook belangrijker dan MJ hoor --' Maargoed, wie zijn wij om dat over de grote MJ te zeggen ><