• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Jim ook.


    Some people make the world special just by being in it

    Overal is die verdomde MJ op te zien, alle LEUKE programma's worden gewoon weggedaan omdat die MJ weer alle aandacht hiermee krijgt. GODDAMN, ik hoop dat hij in de hel komt >=[

    Conspiracy schreef:
    Overal is die verdomde MJ op te zien, alle LEUKE programma's worden gewoon weggedaan omdat die MJ weer alle aandacht hiermee krijgt. GODDAMN, ik hoop dat hij in de hel komt >=[

    Tazz, schaam je man.
    Gedraag je gewoon ><
    Een keertje iets anders is niet verkeerd weetje? Als hij je niet zo boeit kun je hier opdonderen. Dan heb je niks in dit topic te zoeken. ><


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    So what?
    Heel veel mensen zitten er op te wachten, heel veel mensen zijn er aanwezig, heel veel mensen willen het laten zien en het is dus te zien.
    Er zijn genoeg andere televisieprogramma's waarbij ze het niet laten zien, dus kijk daar lekker naar fsoo -.-
    @ Cake: I don't know, maar op teletekst staat dat op die manier ö
    Dan moet ik 90210 maar op video opnemen XD

    Dude. k ben best trots op mezelf 1 van de weinige te zijn.. die wil dat mj oprot. x'D issie dood, zijn we nog niet van hem af. x'D HAHAHA


    The economy is suffering, let it DIE!

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Tazz, schaam je man.
    Gedraag je gewoon ><
    Een keertje iets anders is niet verkeerd weetje? Als hij je niet zo boeit kun je hier opdonderen. Dan heb je niks in dit topic te zoeken. ><

    Damn, als je hier comment op hebt zomg. dat moest er gewoon uit ;] En ik schaam me voor heel weinig, bedankt ^^ ik snap écht niet dat dit alleen voor MJ wordt gedaan en NIET voor anderen, damn hij is het einde van de wereld niet --'

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Tazz, schaam je man.
    Gedraag je gewoon ><
    Een keertje iets anders is niet verkeerd weetje? Als hij je niet zo boeit kun je hier opdonderen. Dan heb je niks in dit topic te zoeken. ><

    Wij mogen onze mening uitten. net als jij, dus zeg niet dat we op moeten donderen. (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Dude. k ben best trots op mezelf 1 van de weinige te zijn.. die wil dat mj oprot. x'D issie dood, zijn we nog niet van hem af. x'D HAHAHA

    WAHAH XD so mean x]

    Toon eens wat respect mensen. Dit slaat gewoon nergens op. Schaam je diep!

    Persianality schreef:
    Toon eens wat respect mensen. Dit slaat gewoon nergens op. Schaam je diep!

    DUDE. ik heb niks met die man. waarom zou ik me dan schamen enzo? tuurlijk. ik vind het erg voor ze familie. D'OH. maar k vind t overdreven, mag ik toch zeggen?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Persianality schreef:
    Toon eens wat respect mensen. Dit slaat gewoon nergens op. Schaam je diep!

    Dit slaat inderdaad nérgens op. Heel die domme heisa rond één persoon die vroeger niemand kon hebben omdat hij zogezegd kinderen zou misbruikt hebben. Dat slaat inderdaad nergens op.

    Je mag het best overdreven vinden maar dan hoef je je toch niet zo onrespectvol te gedragen, want er zijn namelijk wel mensen die er wat om geven.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dit slaat inderdaad nérgens op. Heel die domme heisa rond één persoon die vroeger niemand kon hebben omdat hij zogezegd kinderen zou misbruikt hebben. Dat slaat inderdaad nergens op.

    OWNT!
    Amen.
    Waarom mogen wij trouwens onze mening niet uitten?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Persianality schreef:
    Je mag het best overdreven vinden maar dan hoef je je toch niet zo onrespectvol te gedragen, want er zijn namelijk wel mensen die er wat om geven.

    Het is een MENING. alsof jij die man persoonlijk kon? nou, ik niet. en je kan wel afgaan op verhalen van de pers en shit, of wat hij zij in intervieuws maar dat is anders. dit is fucking nederland, en ik heb recht op vrijheid van meningsuitting. of het respectloos is of niet. zo is het dan. i dont care. laat me lekker


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    OWNT!
    Amen.
    Waarom mogen wij trouwens onze mening niet uitten?

    Vraag aan de mensen boven je.
    Ik uit mijn mening hoor =]
    Vrij land, dus ik heb recht om mijn mening te uitten hoe & wanneer ik wil.

    ik word er helemaal stil van ...


    You are the poetry Shakespeare was missing.