• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Serieus, ONS ken je wel wat beter dan heel die Micheal Jackson? Al die jaren dat hij leefde keek er niemand naar om, en nu opeens nu hij dood is kijkt iedereen er naar van: dat arme ding. En dat is iets waar ik NIET tegen kan, daaromdus dat ik zo bot reageer. Kan je daar niet mee leven? Negeer me dan gewoon - dat probeer ik ook te doen bij die MJ topics maar dat is amper tot niet mogelijk. Damn argh, ik word zo damn pissed van heel dat MJ gedoe hier op Quizlet hea ><


    Er bestaat zoiets als dat rode kruisje of het zinnetje 'klik er dan niet op' en ik weet niet hoor: zo goed ken ik je nu ook weer niet.
    En ik heb best wel altijd naar MJ omgekeken.
    Door zijn muziek kan het misschien wel zijn dat ik hier nu nog zit ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Idd. lekkere fans zijn jullie dan. toen hij leefde hoorde ik niks over hem, en pas respect tonen als hij dood is. daar heeft hij lekker veel aan.
    en comments zoals die van SMELLYALATA vind ik wel geniaal x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Conspiracy schreef:
    (...)
    En hier ben ik het dus mee eens, zo hard. Damnit.

    OMG. :'DDD
    Hoe bedoel je billenlikkers van ulkaar.:X


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    OMG. :'DDD
    Hoe bedoel je billenlikkers van ulkaar.:X

    ja. ik lik haar reet. jwz!
    doe jij is niet zo fucking respectloos ¬¬
    met ze 20 tegen 2. tuurlijk steun je elkaar


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Idd. lekkere fans zijn jullie dan. toen hij leefde hoorde ik niks over hem, en pas respect tonen als hij dood is. daar heeft hij lekker veel aan.
    en comments zoals die van SMELLYALATA vind ik wel geniaal x'D


    Weet je, ik heb ALTIJD respect gehad voor MJ. ALTIJD! En als de gene die respect voor hem hadden toen hij nog leefde hier iets zouden neer zetten zou het enkel zijn; 'O fijn.' 'ja leuk' of 'hoe interessant [/sarcasm]
    Zo gaat het hier altijd.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als je fan van iemand bent, hoef je het toch niet persé aan de hele wereld te laten zien. Ik heb altijd al respect voor Michael gehad en dat heb ik nog steeds. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn mening en ik dus ook en dit is de mijne !

    LotteLampje schreef:
    (...)
    ja. ik lik haar reet. jwz!
    doe jij is niet zo fucking respectloos ¬¬
    met ze 20 tegen 2. tuurlijk steun je elkaar

    ja kijk, en dan noemen ze ons tweeën billenlikkers.

    Persianality schreef:
    Als je fan van iemand bent, hoef je het toch niet persé aan de hele wereld te laten zien. Ik heb altijd al respect voor Michael gehad en dat heb ik nog steeds. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn mening en ik dus ook en dit is de mijne !

    Ja. van mij mag je. serieus. ik hou je niet tegen.
    en zo mag ik dus ook mijn mening hebben (:
    Maar als mijn mening niet overeenkomt met die van jou, hoeft het niet meteen respectloos te zijn.


    The economy is suffering, let it DIE!

    eigenlijk moet ik hier verdwijnen, want ik wil geen ban of zo >< maar ik vind die discussie hier te leuk x.x

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Weet je, ik heb ALTIJD respect gehad voor MJ. ALTIJD! En als de gene die respect voor hem hadden toen hij nog leefde hier iets zouden neer zetten zou het enkel zijn; 'O fijn.' 'ja leuk' of 'hoe interessant [/sarcasm]
    Zo gaat het hier altijd.

    Nou, dan geld het niet voor jou. maar ik wed dat zeker driekwart WEL zo is. en jij weet ook wel dat dat zo is.
    @ conspiracy. het is met ze alle tegen ons, dus nu blijf k zeker in dit topic (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ja. van mij mag je. serieus. ik hou je niet tegen.
    en zo mag ik dus ook mijn mening hebben (:
    Maar als mijn mening niet overeenkomt met die van jou, hoeft het niet meteen respectloos te zijn.

    Dat snap ik maar, de manier waarop je het zei vond ik respectloos. Maar ik heb geen zin in ruzie, Ik respecteer jouw mening, jij de mijne, dus laten we het niet groter maken dan het al is!

    Persianality schreef:
    (...)
    Dat snap ik maar, de manier waarop je het zei vond ik respectloos. Maar ik heb geen zin in ruzie, Ik respecteer jouw mening, jij de mijne, dus laten we het niet groter maken dan het al is!

    Mijn eerste reactie was dat k vroeg wanneer t afgelopen was, omdat ik er gek van werd. wat begrijpelijk is, aangezien het op 5 zenders is. op 2 word ook over mj uitgezonden. en op de rest zijn mj reclame's. daarna volgde een ruzie..
    Maarjaaah.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Nou, dan geld het niet voor jou. maar ik wed dat zeker driekwart WEL zo is. en jij weet ook wel dat dat zo is.
    @ conspiracy. het is met ze alle tegen ons, dus nu blijf k zeker in dit topic (:


    Ja, dat weet ik ook.
    Er zijn ook vele dat tótaal geen fan waren ofzo van MJ en nu gaan zeggen van wel, en dat ze die dus echt wel te gek vinden.
    Natuurlijk is dat niet bij iedereen het geval.
    natuurlijk hebben ze niet allemaal altijd respect gehad voor MJ.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Mijn eerste reactie was dat k vroeg wanneer t afgelopen was, omdat ik er gek van werd. wat begrijpelijk is, aangezien het op 5 zenders is. op 2 word ook over mj uitgezonden. en op de rest zijn mj reclame's. daarna volgde een ruzie..
    Maarjaaah.

    Ja kijk, ik vind 't nu meer op een discussie lijken dan op echt een grote ruzie.
    @nicky
    ja kijk, en daarom werd ik dus freakin' pissed, door die drie kwart nep-fans die nu opeens zo veel om hem geven meer hem vroeger beschouwde als een weirdo die alleen maark inderen wou rapen.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik ook.
    Er zijn ook vele dat tótaal geen fan waren ofzo van MJ en nu gaan zeggen van wel, en dat ze die dus echt wel te gek vinden.
    Natuurlijk is dat niet bij iedereen het geval.
    natuurlijk hebben ze niet allemaal altijd respect gehad voor MJ.

    EN OVER DIE MENSEN HEBBEN IK EN CONSPIRACY HET DE HELETIJD.
    yay. someone finally gets it i guess


    The economy is suffering, let it DIE!