• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    BillSTAR schreef:
    Ik vond het zeer onrespectvol dat Usher met zonnebril heeft gezongen, Stevie Wonder tot daaraan toe! Maar ik vind dat je in een ceremonie je gevoelens mag uiten! En de familie vond ik ook nogal raar dat ze zonnebrillen op hadden. Ik begrijp het wel een beetje, maar komop. Een ceremonie dient om afscheid te nemen, niet om je te verstoppen achter een zonnebril.

    Waarschijnlijk had hij het ook moeilijk, netzo als de Jackson zelf.

    Ik moest huilen toen Jermain Jackson moest zingen en toen z'n andere broer begon te praten begon ik weer te huilen. Toen Paris aan het woord kwam brak ik helemaal...


    -

    Het is trouwens ook bekend dat zijn huid is gebleekt en nooit een aandoening heeft gehad, dat zei een goede vriend van hem... Waarom wist hij niet (of wilde hij niet loslaten).


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Een discussie is anders dan dit, dit is ruzie maken. en die reactie van mij van net. ik wist dat je zo ging reageren (: Maar ik vind het goed hoor, wat jij wilt x'D
    ik vond trouwens, wat k heb gehoord over ze dochtertje echt heeel lief. volgensmij is hij niet echt een geweldige vader geweest voor zijn kinderen, maar heel lief (:

    Niemand verwacht het van hem maar schijnbaar wel. Hij scheen in vrienden kringen heel lief te zijn. Ik had dat eerst ook niet verwacht van hem..


    -

    Guys, willen alle niet MJ's fans dit topic verlaten?
    Breng dat even op, en laat de wel fans gewoon even hun verdriet met elkaar delen.
    Dankje

    ik kon mij echt niet inhouden met wenen; ook al wou ik soms niet; toen Brooke Shields haar speech hield over 'this sleeping prince' en toen ze vertelde over dat ze vroeger altijd lachtten enzo; toen kon ik mij echt niet meer inhouden; en zeker niet meer bij Paris. ocharme dat meisje; daarvoor had ze echt veel moed voor nodig :(
    Het was een mooie herdenking.
    Hopelijk krijgt hij nu de rust die hij verdient..
    RIP MJ.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik heb net gekeken

    ik heb geweend bij de herdenking (:

    we all gonna miss him ...

    (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    ik heb tv gekeken en barste gewoon in tranen uit. met usher zijn broer en paris. paris was wel het ergste hoor.

    en voor mensen die denken dat hij gek was hoezo hij had huidziekte daar kan je niks aan doen. en je gaat tog niet als een blanke met een neger gezigt rond lopen. hij was gek op kinderen zo waarom zou hij die mishandelen? de pers was gewoon niet normaal hij kon met ze kinderen niet gewoon op straat lopen enzo laat hem tog is lekker met rust. nou nu heeft hij rust!

    wow heb ik dat gesgreven hihi


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Michael heeft zijn huid nooit gebleekt, hij had de ziekte Vitiligo waardoor zijn huid steeds bleker werd. Waarom zou hij zijn huid laten bleken, hij heeft altijd zelf gezegd dat hij zwart is en daar trots op is : ''I'm a Black American and I'm proud of it, and I'm honored of it".

    Ik heb het gezien.

    Wat een kut kind is dat ene jochie, zit op zijn kauwgkompie te kauwen als of zijn leven er vanaf af hangt maar toont geen intresse voor de herdenkenis van zijn pa.


    Scream for mercy!

    Persianality schreef:
    Michael heeft zijn huid nooit gebleekt, hij had de ziekte Vitiligo waardoor zijn huid steeds bleker werd. Waarom zou hij zijn huid laten bleken, hij heeft altijd zelf gezegd dat hij zwart is en daar trots op is : ''I'm a Black American and I'm proud of it, and I'm honored of it".


    Dunno? :]

    Van de week was er een soort docu op van MJ, over zijn operatie's. De beste chirurg van héél Amerika kreeg een foto van hem in zijn hand gedrukt en kon zo al meer dan 10 operatie's opnoemen, terwijl MJ zelf zij dat het er maar 2 waren.

    En hij kon er ook zo uit opmaken dat het géén huidziekte was.

    MJ is ook eens bij hem langs geweest voor een operatie, maar hij weigerde. Hij vond dat hij er al te ver heen voor was.

    Hij vertelde dat het een ziekte was, dat je je graag laat opereren, en al is het toch nog zó mooi gelukt, drie weken later wil je het weer anders. Weet ff niet meer hoe het heet..

    ;]


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Ik heb het gezien.

    Wat een kut kind is dat ene jochie, zit op zijn kauwgkompie te kauwen als of zijn leven er vanaf af hangt maar toont geen intresse voor de herdenkenis van zijn pa.


    Hmm, ik den kdat hij zich toch echt wel interreseerd in de herdenkenis van michael hoor, misschien gebruikte hij die kauwgom wel om ervoor te zorgen dat hij sterk bleef en niet moest huilen ofzo.. kan helpen hoor.


    rawr! I'm a pirate

    Ik heb gister gekeken.
    Ik heb steeds net niet moeten huilen.
    Met een paar liedjes, toespraken en dan op het laatste Paris... Ow, ik vond het echt zo zielig.
    Grote brok in m'n keel, tranen in m'n ogen.
    RIP Michael.


    hoi, jij bent leuk.

    Dat was mooooi. ;o

    En ik had tranen in mijn ogen toen zijn dochter sprak. :')