• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    BIj mij zaten de tranen heel de avond ongelovelijk hoog maar toen zijn dochtertje Paris sprak Brak ik helemaal en barste in tranen uit.

    Voor ons is MJ dood, voor haar is haar vader overleden.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Enchant schreef:
    (...)

    Dunno? :]

    Van de week was er een soort docu op van MJ, over zijn operatie's. De beste chirurg van héél Amerika kreeg een foto van hem in zijn hand gedrukt en kon zo al meer dan 10 operatie's opnoemen, terwijl MJ zelf zij dat het er maar 2 waren.

    En hij kon er ook zo uit opmaken dat het géén huidziekte was.

    MJ is ook eens bij hem langs geweest voor een operatie, maar hij weigerde. Hij vond dat hij er al te ver heen voor was.

    Hij vertelde dat het een ziekte was, dat je je graag laat opereren, en al is het toch nog zó mooi gelukt, drie weken later wil je het weer anders. Weet ff niet meer hoe het heet..

    ;]


    Er word tegenwoordig zoveel, maar dan ook zoveel over Michael gezegd, het is allemaal onzin, hij hoeft maar een vinger uit te steken en de volgende dag staat er al weer onzin over hem in allerlei bladen, het is echt triest. Michael had echt een huidziekte !
    http://www.youtube.com/watch?v=X7F3calBvRY

    TeamEdward schreef:
    BIj mij zaten de tranen heel de avond ongelovelijk hoog maar toen zijn dochtertje Paris sprak Brak ik helemaal en barste in tranen uit.

    Voor ons is MJ dood, voor haar is haar vader overleden.

    Dat heb ik niet gezien ö. Kun je dat nog ergens op internet vinden ofzo van Paris ö?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Devoted schreef:
    (...)

    Hmm, ik den kdat hij zich toch echt wel interreseerd in de herdenkenis van michael hoor, misschien gebruikte hij die kauwgom wel om ervoor te zorgen dat hij sterk bleef en niet moest huilen ofzo.. kan helpen hoor.


    Kan, maar hij zat er echt bij te kijken van; Nou, daar gaat die ouwe..


    Scream for mercy!

    Persianality schreef:
    (...)

    Er word tegenwoordig zoveel, maar dan ook zoveel over Michael gezegd, het is allemaal onzin, hij hoeft maar een vinger uit te steken en de volgende dag staat er al weer onzin over hem in allerlei bladen, het is echt triest. Michael had echt een huidziekte !
    http://www.youtube.com/watch?v=X7F3calBvRY


    Sorry ben ff te lui om te kijken, is mijn pc veel te traag voor. Heb geen zin in dat 'ie weer vast loopt.

    Maar word er in dit filmpje door MJ zelf bevestigd dat het een huidziekte was?

    Die vent lult wel meer dingen, sorry maar ik geloof een écht gespesialiceerde chirurg toch echt meer. :]


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Sorry ben ff te lui om te kijken, is mijn pc veel te traag voor. Heb geen zin in dat 'ie weer vast loopt.

    Maar word er in dit filmpje door MJ zelf bevestigd dat het een huidziekte was?

    Die vent lult wel meer dingen, sorry maar ik geloof een écht gespesialiceerde chirurg toch echt meer. :]

    Ja in dat filmpje zegt hij het voor de eeste keer in een interview met Oprah, en je ziet meerdere programma's waar mensen discuseren over zijn ziekte en je ziet ook nog foto's van hem waar zijn huid zeg maar langzaam bleker wordt. Je ziet een foto waar die zit te zingen en daar heeft die gewoon een donkere huid maar je ziet op zijn nek en zijn kin etc. witte vlekken. Je ziet zelfs zijn visagiste over de ziekte vertellen!.

    Imperd schreef:
    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.



    Ten eerste :
    Dat is niet waar en ummm dat ga je ook egt niet geloveen !!

    Ten tweedde:
    Dat is soo absolute not scaryy!!
    Weet je wl wt eng is : not soo veell


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Heal the world


    Your Butt is Mine!

    Blondine schreef:
    (...)
    Dat heb ik niet gezien ö. Kun je dat nog ergens op internet vinden ofzo van Paris ö?


    Eum ik denk het wel kijk op CNN of youtube


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Twas.. simpel.. en mooi..!!(H)

    Maar had gewild dat het niet waar was.. alsnog.. :S

    Jongens, hij heeft zijn huid wel laten bleken. Omdat hij een huidziekte had waar wtte vlekken bij ontstonden. Toen heeft hij maar besloten om heel zin huid te doen omdat het er anders niet uit zag. Maar hij was idd trots op zijn huidskleur, hij vin zichzelf ook helemaal niet knap zoals iedereen hem wel zag. Daarom ging hij die operaties doen en kon er toen niet meer mee stoppen... Ik hoop dat hij nu rust heeft.


    -

    Die herdenking was cool ! I love MJJ!!!(Y)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 15:08 ]

    Tommiboy schreef:
    Twas.. simpel.. en mooi..!!(H)

    Maar had gewild dat het niet waar was.. alsnog.. :S


    Jhaa, mee-eens
    ik wou ook dat hij er nog was met miljoenen andere fans. maar het is niet anders (huil)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!