• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Heel mooie uitzending van micheal(H)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Damn, als je hier comment op hebt zomg. dat moest er gewoon uit ;] En ik schaam me voor heel weinig, bedankt ^^ ik snap écht niet dat dit alleen voor MJ wordt gedaan en NIET voor anderen, damn hij is het einde van de wereld niet --'


    Het is georaniseerd door de familie, dank je wel.
    Als het niet voor andere wordt gedaan, ja, pech, dat komt omdat die familie daar dus geen tijd in wilt steken ><
    En als ja al dan in dit topic wilt zijn, doe dan vriendelijk tegenover de fans/geinteresseerde.
    Djeez.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen, aub! Als je geen MJ-fan bent, who cares? Maar heb dan ten minste respect voor de fans die hier op quizlet zitten. En ja, iedereen mag zijn mening zeggen, natuurlijk, maar op een RESPECTVOLLE manier en anders negeer je de MJ-topics maar

    UseSomebody schreef:
    Mensen, aub! Als je geen MJ-fan bent, who cares? Maar heb dan ten minste respect voor de fans die hier op quizlet zitten. En ja, iedereen mag zijn mening zeggen, natuurlijk, maar op een RESPECTVOLLE manier en anders negeer je de MJ-topics maar

    Maar je kan ze niet negeren, ze zijn overal >< volgens mij achtervolgen ze mij gewoon xo

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar je kan ze niet negeren, ze zijn overal >< volgens mij achtervolgen ze mij gewoon xo


    Er staan genoeg topics dat niet over MJ gaan, en dat respectvol reageren, dat doe jij blijkbaar niet, misschien moet je daar al eens aan gaan werken? En geen domme grapjes maken, zeker niet over iemand dat er niet meer is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Er staan genoeg topics dat niet over MJ gaan, en dat respectvol reageren, dat doe jij blijkbaar niet, misschien moet je daar al eens aan gaan werken? En geen domme grapjes maken, zeker niet over iemand dat er niet meer is.

    ha damn, iedereen is hier zo snel aangebrand. zo snel dat je niet eens meer grapjes mag maken >< and ik werk aan niets, ik heb vakantie.

    Sorry, maar ik vind het overdreven dat ik en Conspiracy zo worden aangevallen omdat wij een andere mening hebben dan de rest. Wij mogen toch onze mening uitten? En ja, soms is dat grof, maar dan word er ook weer grof terug gereageerd. Dus als er van geen van bijde kanten respect komt tegenover elkaar.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    Sorry, maar ik vind het overdreven dat ik en Conspiracy zo worden aangevallen omdat wij een andere mening hebben dan de rest. Wij mogen toch onze mening uitten? En ja, soms is dat grof, maar dan word er ook weer grof terug gereageerd. Dus als er van geen van bijde kanten respect komt tegenover elkaar.

    En hier ben ik het dus mee eens, zo hard. Damnit.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    ha damn, iedereen is hier zo snel aangebrand. zo snel dat je niet eens meer grapjes mag maken >< and ik werk aan niets, ik heb vakantie.


    Iedereen is hier zo snel aangebrand omdat jullie er nu wel serieus over gaan >.<
    Interesseert het je niet, best, maar doe dan tenminste respect vol t.o.v. de andere users dat er wel iets om geven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LotteLampje schreef:
    Sorry, maar ik vind het overdreven dat ik en Conspiracy zo worden aangevallen omdat wij een andere mening hebben dan de rest. Wij mogen toch onze mening uitten? En ja, soms is dat grof, maar dan word er ook weer grof terug gereageerd. Dus als er van geen van bijde kanten respect komt tegenover elkaar.


    Luister, wij reageren er niet grof op terug.
    Wij zitten geen domme grapjes te maken over iemand die Goddamnit dood is.
    Als je dat al gaat doen is het echt zó onrespectvol dat je ook moeilijk respect kan verwachten.
    Dat gaat dan gewoon niet.
    Je lacht met iemand dat dood is, weet je wel!
    Ik zal ook eens gaan lachen als jullie onder een auto terecht komen en als het hier dan is van 'LotteLamje zus Cospiracy zo' dan ga ik toch ook lekker zeggen 'haha, lekker voor ze.'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Iedereen is hier zo snel aangebrand omdat jullie er nu wel serieus over gaan >.<
    Interesseert het je niet, best, maar doe dan tenminste respect vol t.o.v. de andere users dat er wel iets om geven.

    IK HEB GODDAMN RESPECT VOOR JULLIE!
    Als jullie gewoon er normaal over doen!
    Jullie doen alsof je vader is overleden ofzo..
    Ik vind het overdreven. en dat mag ik toch zeggen?


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    (...)
    IK HEB GODDAMN RESPECT VOOR JULLIE!
    Als jullie gewoon er normaal over doen!
    Jullie doen alsof je vader is overleden ofzo..
    Ik vind het overdreven. en dat mag ik toch zeggen?


    Ja, dat mag je zeggen maar doe dat dan met een beetje respect.
    Wij hebben er ook niet om gevraagt dat hij dood is.
    Weet je als er iemand dood is die wij niet afkunnen gaan we er ook niet zo over lopen zeiken dat we het overdreven vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Luister, wij reageren er niet grof op terug.
    Wij zitten geen domme grapjes te maken over iemand die Goddamnit dood is.
    Als je dat al gaat doen is het echt zó onrespectvol dat je ook moeilijk respect kan verwachten.
    Dat gaat dan gewoon niet.
    Je lacht met iemand dat dood is, weet je wel!
    Ik zal ook eens gaan lachen als jullie onder een auto terecht komen en als het hier dan is van 'LotteLamje zus Cospiracy zo' dan ga ik toch ook lekker zeggen 'haha, lekker voor ze.'

    Serieus, ONS ken je wel wat beter dan heel die Micheal Jackson? Al die jaren dat hij leefde keek er niemand naar om, en nu opeens nu hij dood is kijkt iedereen er naar van: dat arme ding. En dat is iets waar ik NIET tegen kan, daaromdus dat ik zo bot reageer. Kan je daar niet mee leven? Negeer me dan gewoon - dat probeer ik ook te doen bij die MJ topics maar dat is amper tot niet mogelijk. Damn argh, ik word zo damn pissed van heel dat MJ gedoe hier op Quizlet hea ><

    Hope he'll moonwalk in heaven now, we'll always "rock with him" :3


    I don't need words to feel those lips.

    En damn, ik ga hier echt uit dit topic want zometeen krijg ik nog een ban omdat ik me door dit gedoe zo opwind.