• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    LotteLampje schreef:
    (...)
    EN OVER DIE MENSEN HEBBEN IK EN CONSPIRACY HET DE HELETIJD.
    yay. someone finally gets it i guess


    En ik ben die iemand?
    Weet je, mij niet gelaten als jullie zo reageren, maar vat het de volgende keer dan beter samen en wat vriendelijker, en dan heb je dit allemaal niet op je kop.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    En ik ben die iemand?
    Weet je, mij niet gelaten als jullie zo reageren, maar vat het de volgende keer dan beter samen en wat vriendelijker, en dan heb je dit allemaal niet op je kop.

    we hebben ook niet gezegd dat je je er tussen moest mengen hea ;]

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    En ik ben die iemand?
    Weet je, mij niet gelaten als jullie zo reageren, maar vat het de volgende keer dan beter samen en wat vriendelijker, en dan heb je dit allemaal niet op je kop.

    Ja jij bent die iemand. die het nu "Snapt" ofzo.
    maarreeh. nah. ik hou wel van een goede discussie. die denk nu ongeveer ten einde is gekomen (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Conspiracy schreef:
    (...)
    we hebben ook niet gezegd dat je je er tussen moest mengen hea ;]


    Neen, inderdaad, dat hebben jullie niet, ik gaf enkel mijn mening op die van jullie, en jullie die van jullie dan weer op de mijne, en dan kom je natuurlijk in een discussie.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Ja jij bent die iemand. die het nu "Snapt" ofzo.
    maarreeh. nah. ik hou wel van een goede discussie. die denk nu ongeveer ten einde is gekomen (:

    Ja, een goede discussie moet ook al wel eens kunnen natuurlijk.
    En als het aan mij ligt wel ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Neen, inderdaad, dat hebben jullie niet, ik gaf enkel mijn mening op die van jullie, en jullie die van jullie dan weer op de mijne, en dan kom je natuurlijk in een discussie.

    Discusseren is goed (:
    Waarom maakt iedereen op Q er nou altijd een ruzie van, en kunnen ze het niet bij een discussie houden?
    -heb het niet over dit geval-


    The economy is suffering, let it DIE!

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Neen, inderdaad, dat hebben jullie niet, ik gaf enkel mijn mening op die van jullie, en jullie die van jullie dan weer op de mijne, en dan kom je natuurlijk in een discussie.

    Een goede discussie af en toe kan geen kwaad en ik denk dat ie inderdaad, zoals Lotte al gezegd heeft, tot een einde is gekomen :] Jullie hebben jullie mening, wij de onze amen en uit. En nu ga ik chocomelk drinken en de computer afsluiten ;D

    LotteLampje schreef:
    (...)
    Discusseren is goed (:
    Waarom maakt iedereen op Q er nou altijd een ruzie van, en kunnen ze het niet bij een discussie houden?
    -heb het niet over dit geval-


    Omdat, als de discussie echt lang duurt, iedereen geërgerd raakt en steeds groffer gaat reageren tot het persoonlijk wordt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Een goede discussie af en toe kan geen kwaad en ik denk dat ie inderdaad, zoals Lotte al gezegd heeft, tot een einde is gekomen :] Jullie hebben jullie mening, wij de onze amen en uit. En nu ga ik chocomelk drinken en de computer afsluiten ;D

    Smakelijk met je chocomelk =']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Omdat, als de discussie echt lang duurt, iedereen geërgerd raakt en steeds groffer gaat reageren tot het persoonlijk wordt.

    idd. maar nu ga k weg uit dit topic. want nu ga ik offtopic en ben k wel bang gebant te worden (: dus.
    rollator.


    The economy is suffering, let it DIE!

    NickyFOSHO schreef:
    (...)
    Smakelijk met je chocomelk =']

    bedankt (baby) jij nog veel plezier verder op Q. en wacht tot morgen om te discussiëren, ik wil derbij zijn ;D and ik verlaat ook maar omdat ik off topic ga.

    Toen net zijn dochtertje wat zei, moest ik huilen. Om uit een kind haar mond te horen dat ze al van haar vader hield vanaf haar geboorte. Maak me voor gek uit maar toen moest ik huilen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jahoor, ga maar lekker ruzie maken in een herdenkingstopic. Dat is wel like, het meest kinderachtige en onrespectvolle dat je kan doen weet je.
    Ik heb gehuild. Ik was en ben geen fan van MJ, maar die toespraken en alles waren zo mooi.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Jahoor, ga maar lekker ruzie maken in een herdenkingstopic. Dat is wel like, het meest kinderachtige en onrespectvolle dat je kan doen weet je.
    Ik heb gehuild. Ik was en ben geen fan van MJ, maar die toespraken en alles waren zo mooi.

    Lees aub eerst het hele topic voordat je zon reactie gaat neerzetten. deze hele discussie is al geweest, en ik ga hem niet weer houden met hersenloze mensen zoals jij (:
    DAT WAS PAS EEN RESPECTLOZE OPMERKING X'D wat ben ik toch geniaal x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik moest echt huilen toen Paris aan het woord kwam. Dit is volgens mij de eerste keer dat ze in het openbaar verschijnt.
    Maar mg.
    De tranen rolden over mijn wangen, en bij mijn moeder ook ö.
    Mijn moeder was een hele grote fan van hem geweest.


    ok