• Laura is 17 jaar en zit in haar laatste schooljaar, ze is een populair schoolmeisje. Ze heeft met bijna alle sexy jongens van de school het bed mee gedeelt. Totdat ze tot opeens misselijk werd en heel erg snel afviel. Ze begon bang te worden en besloot naar de dokter te gaan. Die zei het gelijk al; ze had het Aids. Ze werd doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar beleefd ze haar laatste weken voordat ze dood gaat.

    Moet ik de storie gaan maken, of lijkt hij jullie saai?

    Edit: Ik bedoelde Aids ;) Ik schrjf alleen heel vaak HIV op als ik Aids bedoel.
    & een vriendin van mij heeft HIV gehad, dus ik weet wel een beetje hoe ze zich voeld
    & ik weet ook wat het inhoud

    O en trouwens, dit is een beschrijvind die erg kort door de bocht is, in de storie is het natuurlijk allemaal veel uitgebreider


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik denk wel dat het moeilijk is om een verhaal te schrijven over een HIV-patiënt, want je weet niet hoe zich voelen enz.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Begin maar gelijk!


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik wil hem wel maken, hoor. :P -meld je het?-


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou het niet doen als ik jou was, omdat je (denk ik) niet weet hoe het allemaal is om HIV en AIDS te hebben. :o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het lijkt me een hele goede storie! Wow hoe kom je er aan? Een paar mensen kunnen het wel hebben. Maar dan kan je er toch wel over schrijven? Als een echt gebeurt verhaal is vind ik het heel zielig. Maar ik vind het ook een goede inspiratie! x'D


    &#10084; &#1103;&#963;&#1084;&#1108;''&#8467;&#945;

    lijkt me een leuke quiz maar hiv is een chronische ziekte dus je vriendin kan het niet gehad hebben ze kan er wel aan zijn gestorven


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Hellodemii schreef:
    lijkt me een leuke quiz maar hiv is een chronische ziekte dus je vriendin kan het niet gehad hebben ze kan er wel aan zijn gestorven


    Srry type foutje xD ik bedoelde;
    Mijn vriendin heeft het, verder is het goed onder controle enzo. Maar we praten wel veel enzo, dus .. ik weet wel hoe zo iemand dat zeg maar ervaart; tuurlijk iedereen is anders maar dan heb ik wel een beetje een idee.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Maar ik denk dat ik het dan niet gaa doen, aangezien er togh wel meer voor zijn dat ik het niet moet doen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Maar aan de andere kant;
    Er zijn ook veel quizzen over mensen die depressief zijn, je weet togh ook niet hoe die mense zich voelen?

    Of dat iemand geesten kan zien, wat voelt diegene dan als het echt zou zijn?

    En er zijn ook zoveel stories/series/quizzen die over tokio hotel gaan enzo.. waarbij het meisje (Bijv. vriendin van Bill) Backstage achter het podium staat.. je weet togh ook niet hoe zij het beleefd?

    Het is net hoe de hoofdpersoon van het verhaal het beleefd..

    Moest ik ff kwijt:X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik vind dat je het moet doen,
    vooral omdat jij het hebt bedacht.
    Je moet het gewoon doen!
    -Hint Hint-


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Dit is overgenomen uit een film neem ik aan? -heb die film al gezien, dus 'neen' zeggen is liegen-