• ik ben pas terug gekomen uit frankrijk, en daar heb ik heel gave all-stars gezien, ik mocht ze hebben van mijn ouders maar ze hadden ze niet meer in mijn maat (huil) we hebben ze nergens anders meer kunnen vinden :( dus nu is mijn vraag wie heeft deze all-stars gezien in nederland of weet waar je ze kan kopen??


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Bestel ze ergens online. En die dingen hebben ze vast wel in een Converse winkel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ze ook nog nooit gezien. Bestel ze anders gewoon via internet?

    > Verplaatst naar Lifestyle.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die zijn mooi ;D
    maar ik weet niet waar je ze kan kopen.. Misschien o'moda?

    Die heeft een vriendin van me!
    ze had ze in het buitenland gekocht.
    maarja, zoals iedereen hier zegt, bestel ze via het internet?


    Smiling but close to tears.

    NYC schreef:
    Bestel ze ergens online. En die dingen hebben ze vast wel in een Converse winkel.


    ik kan ze dus nergens op internet vinden!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Op de converse site kan je toch zelf schoenen maken? Dan maak je hem na (nerd)


    -

    TearsOfLove schreef:
    (...)

    ik kan ze dus nergens op internet vinden!!

    Ook niet op de Converse site? En anders weet je dan naam van die Franse winkel? Misschien hebben die een site kan je ze online bestellen daar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ow die dubbele.
    ja die heb ik ook alleen in frankrijk gezien.
    *stond er ook bij te kwijlen*

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 20:34 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    NYC schreef:
    (...)
    Ook niet op de Converse site? En anders weet je dan naam van die Franse winkel? Misschien hebben die een site kan je ze online bestellen daar.


    niet op de nederlandse en op de amerikaanse moet je als je ze bestelt van die invoerrechten ofzo betalen!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby