• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    Precies(nerd)


    So Wrong, It's Right <3

    Hij is dood. Daarom misschien? Zelfs als je geen fan was, je kent hem toch en het is een grote schok; Het is the king of pop! Seriously, als Rihanna dood ging zou hetzelfde gebeuren.


    You move me ......... Kurt

    Mijn mening weet je al.:v En respect voor hem had ik al.Al veel eerder.


    Cómo no te voy a querer..

    Tsja, dat heb je altijd.
    Ik snap ook niet dat nu ineens iedereen over hem topics gaat openen. Ik vraag me ook af waarom iemand eerst moet sterven om vervolgens helemaal in de aandacht te komen ofzo.
    Niks aan te doen?

    Prankster schreef:
    Hij is dood. Daarom misschien? Zelfs als je geen fan was, je kent hem toch en het is een grote schok; Het is the king of pop! Seriously, als Rihanna dood ging zou hetzelfde gebeuren.

    Oh, hij is dood. Dus nu pas respect voor hem hebben. Logisch ja.

    Prankster schreef:
    Hij is dood. Daarom misschien? Zelfs als je geen fan was, je kent hem toch en het is een grote schok; Het is the king of pop! Seriously, als Rihanna dood ging zou hetzelfde gebeuren.
    Ze bedoelt meer,waarom nu pas vele mensen respect voor hem krijgen.


    Cómo no te voy a querer..

    Ja je hebt helemaal gelijk. Maar het is wel leuk om in het Michael Jackson topic te discuseren. ^^


    Scream for mercy!

    En ik had altijd al respect voor zijn muziek, maar niet voor de persoon zelf eigenlijk.

    daar ben ik het eigl niet mee eens. Fans respecteren hun artiest of ie nu dood is of niet. Fans luisteren naar de muziek voor hij/zij stierf. En ja, mss zijn er mensen die hem nu pas gaan respecteren, of die er nu pas gaan over nadenken, omdat ze beseffen dat MJ zo groot en getalenteerd was en hij nu plots dood is. Dat doet met veel mensen iets. En of je het geloofd of niet; ja, ik was fan van hem en ik ben het nog altijd. Maar ieder heeft zijn mening daarover (:

    Als je niet van die Heisa houd wrm maak je dan zelf een topic ;)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Zo gaat dat meestal hoor >.<
    Het is de wereld, kan je niets aan doen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind dit een zeik topic, veel mensen zeggen dit al in topics. Maar nee jij moet er weer een topic over maken. Laat ons lekker, hij is dood. En zowat iedereen kent hem wel en hij had niet voor niets de bijnaam: king of pop. Respect heeft hij altijd al gehad van vele mensen hier. Jij kan niet oordelen over andere en hun idee over MJ en jij weet niet of ze fan waren of niet. Het komt nu door zijn dood gewoon meer ter sprake. Het is hetzelfde als Madonna dood zou gaan. En een artiest hoeft niet altijd dood te wezen om een heisa over te maken. Kijk maar naar Tokio Hotel vs. Jonas Brothers een tijd terug.


    Your fingerprints are on my heart.

    UseSomebody schreef:
    daar ben ik het eigl niet mee eens. Fans respecteren hun artiest of ie nu dood is of niet. Fans luisteren naar de muziek voor hij/zij stierf. En ja, mss zijn er mensen die hem nu pas gaan respecteren, of die er nu pas gaan over nadenken, omdat ze beseffen dat MJ zo groot en getalenteerd was en hij nu plots dood is. Dat doet met veel mensen iets. En of je het geloofd of niet; ja, ik was fan van hem en ik ben het nog altijd. Maar ieder heeft zijn mening daarover (:

    Ja, ik zeg ook niet dat iedereen zo is.
    maar nu worden er tientallen topics geopend: 'Welk lied vind je het leukst?' 'Hij was best knap!' etc. allemaal goed hoor, maar voordat ie stierf werd er niets over gezegd. :]

    TeamEdward schreef:
    Als je niet van die Heisa houd wrm maak je dan zelf een topic ;)?

    we gaan toch niet zo beginnen he? x'D

    TeamEdward schreef:
    Als je niet van die Heisa houd wrm maak je dan zelf een topic ;)?

    Hoezo mag ik niet één topic maken over iets helemaal anders, als het forum er toch vol van staat?