• Ik heb een jongen leren kennen, en toen later kreeg ik ook zijn msn. Eerst deed hij heel aardig enzo maar nu elke keer als ik hem vraag hoe het met hem gaat zegt hij: Klote, en dan begint hij over dat hij geen vrienden heeft enzo, ik vind dit heel vervelend voor hem maar als ik probeer te helpen dan gaat hij heel depressief doen. Nu wilt hij me steeds ontmoeten en aan een kant wil ik dit wel maar aan de andere kant ook niet, want ik sta onder controle bij de dokter dus ik moet vaak weg, maar hij blijft me steeds vragen wanneer, of ik wel echt kom, of die me mag knuffelen enzovoort en dit irriteert me best wel. Ik wil hem niet kwetsen maar ik heb dus eigelijk helemaal geen zin meer om hem te ontmoeten omdat hij steeds zo raar doet.

    Iemand raad voor mij?


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Lijkt op een stalker-achtige jongen. Idk. :/


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zou het hem gewoon zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, ik herken het ja. Ik irriteer me daar echt soms mateloos aan en op een gegeven moment kun je alleen 'ja' en 'amen' zeggen, want ze blijven toch doorgaan. Tenminste, bij mij wel. Sorry, maar aan de ene kant vind ik wel dat als mensen zo doen dat ze het leven niet dankbaar zijn. Ik bedoel, ze kunnen toch wel iets of iemand dankbaar zijn in hun leven. Als ze de hele tijd zo blijven dan kun je zelf niet zien dat het leven ook mooie kanten heeft. Maar dat is mijn mening.
    In iedergeval, ik zou er met hem over praten. En dan niet zo van: "Je doet raar, dus ik heb geen zin meer om te komen." Nee, meer dat je het gewoon uitlegt waarom je geen zin hebt en dat je best met hem wilt afspreken, maar gewoon ook de goede kant van het leven moet kunnen zien. Succes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, Ik denk dat ik hem de waarheid moet vertellen, maar ik weet niet of ik hem moet geloven dat hij echt geen vrienden heeft enzo en als die echt geen vrienden heeft ga ik me slecht voelen. Maar hij zegt ook steeds dat die nooit een vriendin heeft gehad of dat ze na 1 week al weg ging en dan gaat die mij vertellen dat hij me mooi vind, en ik heb al vaak gezegd dat ik dat vervelend vind. maar ook laatst vroeg die: Wil je nog wel dat ik kom. dus ik zeg alleen Ja. zegt hij: Lekker enthousiast. ik kon toen geen ( of ) typen dus werd hij laat maar zeggen 'boos' omdat ik er geen smiley achter zetten. Dat klopt ook niet helemaal.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    DamnShawolx schreef:
    Ja, Ik denk dat ik hem de waarheid moet vertellen, maar ik weet niet of ik hem moet geloven dat hij echt geen vrienden heeft enzo en als die echt geen vrienden heeft ga ik me slecht voelen. Maar hij zegt ook steeds dat die nooit een vriendin heeft gehad of dat ze na 1 week al weg ging en dan gaat die mij vertellen dat hij me mooi vind, en ik heb al vaak gezegd dat ik dat vervelend vind. maar ook laatst vroeg die: Wil je nog wel dat ik kom. dus ik zeg alleen Ja. zegt hij: Lekker enthousiast. ik kon toen geen ( of ) typen dus werd hij laat maar zeggen 'boos' omdat ik er geen smiley achter zetten. Dat klopt ook niet helemaal.


    Als ik dat zo lees.. hij lijkt wel geobserdeerd door jou. Je moet inderdaad echt de waarheid vertellen. :o


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    (...)

    Als ik dat zo lees.. hij lijkt wel geobserdeerd door jou. Je moet inderdaad echt de waarheid vertellen. :o


    Ik hoop het niet zeg o.o Hij zei ook al telkens dat mooi was, en lieverd and stuff like that toen ik nog met me Vriendje had. Ik zeg nu meestal tegen hem dat ik te druk ben om te praten ofzo, maar dat vind ik ook weer zo lullig. ik kijk wel wat die gaat zeggen als die online komt en als die weer zo irritant gaat doen vertel ik hem wel de waarheid.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik denk niet dat jij hem hierin kunt helpen, dus wat je ook kiest, voel je niet schuldig. Die gast heeft een serieus probleem, dat kun jij niet voor hem oplossen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Liever huilen om de waarheid dan getroost door een leugen, zeg ik altijd.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het gewoon tegen je zeggen, de waarheid is hard, maar 't is altijd beter dan leugens vertellen, want uiteindelijk komen die altijd uit en wordt er niemand beter van. Sterkte!


    “Love is a contradiction.”