• Ja morgen beginnen ze, en ik tril hier als ene rietje omdat ik zó bang ben het te verkloten.
    Hoe gaan jullie om met examens stress?

    Like, ik ga mezelf haten als ik het slecht doe en ik van school moet <.< [want we zijn het laatste jaar van de oude vernieuwde fase en moeten dan naar een andere school om enkel die gezakte vakken over te doen]
    Like like like o.o damn ik space echt.
    Morgen als eerst nederlands examens. En dat is zó moeilijk T.T


    Reageer je maar af in dit topic ._.

    Ik heb mijn examens al gehad, maar heel veel succes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou van examens. Ik leer den helft van de tijd dat we thuis zitten niet dus. Tijdens de examens heb ik meer vrije tijd. :Y)

    Oja, veel succes morgen. (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Happysnail schreef:
    Ik heb mijn examens al gehad, maar heel veel succes.

    Dankjewel ._.
    Men na 6 jaar lijkt het echt alsof ik niets geleerd heb gewoon.

    Ik heb pas binnen drie weken examen, maar wij krijgen nog zoveel huiswerk dat ik er gewoon nog niet aan kan beginnen. O.O
    Dus ik stress hem eigenlijk best wel vet hard nu.
    Wat doe jij van profiel? :')

    Ik haat examens. x-x
    Maar ik heb nooit examenstress, alleen net als alle examens gedaan zijn, maar dan is het ook te laat om er nog iets aan te doen. x-x

    mijn examens beginnen 'pas' 10 juni ofzo en duren 2 weken. Maar ik stress nu al -_- mijn paasexamen van wiskunde was niet echt schitterend, dus moet ik die punten kunnen ophalen. En ik heb het probleem dat van als ik 1 vraag niet meteen kan oplossen, ik begin te panikeren en gans mijn examen daardoor verkloot -_-

    Succes^^
    ik heb pas 8 juni examens, maar het is mijn laatste jaar dus het is zo belangrijk. helaas zijn het mondelinge examens (toch het merendeel) dus ga ik daartegen zowat flippen><'
    En vooral omdat mijn ma die tijd op vakantie is dus moet ik genoeg zelfdiscipline hebben om te studerenx']


    Get outta my head!

    Bij het woord 'examen' ga ik al dood.


    rules don't stop me

    Prodigy schreef:
    Ik heb pas binnen drie weken examen, maar wij krijgen nog zoveel huiswerk dat ik er gewoon nog niet aan kan beginnen. O.O
    Dus ik stress hem eigenlijk best wel vet hard nu.
    Wat doe jij van profiel? :')

    Economie en maatschappij. Vet bad, aangezien ik eco niet kan [/gaat voor de 4]

    Mja like ik sta nu voor
    ned 6,1 dus een 4,9 moet ik halen
    duits een 8.0 dus een 3 halen
    engels een 6,8 dus een 4,2 halen
    ges een 7,1 dus een 3,9 halen
    ak een 7.7 dus een 3,3 halen
    wis een 6,3 dus een 4,7 halen
    en eco een 6,5 dus een 4,5 halen.

    Eerst had ik zoiets van ooh dat lukt me wel. Maar nu ben ik echt bang dat het niet lukt o.o

    Decayed schreef:
    Ik haat examens. x-x
    Maar ik heb nooit examenstress, alleen net als alle examens gedaan zijn, maar dan is het ook te laat om er nog iets aan te doen. x-x

    Jaa inderdaad. Dan krijg je gewoon zelfmoordneigingen.
    Ik wil echt geen herkansing doen <.< iedereen al dik feesten omdat die geslaagd zijn, moet ik nog blokken. Bah.

    ehm, ik heb nooit stress tijdens te examens. En nederlands leer ik bijna nooit, of maar half want het is easy. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Veeeeeeeeeeeeeeel succes. Je kan het wel. <3


    Tanya is de beste.

    Cherished schreef:
    (...)
    Economie en maatschappij. Vet bad, aangezien ik eco niet kan [/gaat voor de 4]

    Mja like ik sta nu voor
    ned 6,1 dus een 4,9 moet ik halen
    duits een 8.0 dus een 3 halen
    engels een 6,8 dus een 4,2 halen
    ges een 7,1 dus een 3,9 halen
    ak een 7.7 dus een 3,3 halen
    wis een 6,3 dus een 4,7 halen
    en eco een 6,5 dus een 4,5 halen.

    Eerst had ik zoiets van ooh dat lukt me wel. Maar nu ben ik echt bang dat het niet lukt o.o

    Je staat er toch nog best wel goed voor. Wil ik dit jaar nog halen, moet ik een 6 voor wiskunde halen.
    EEN 6:|


    rules don't stop me

    Cherished schreef:
    (...)
    Economie en maatschappij. Vet bad, aangezien ik eco niet kan [/gaat voor de 4]

    Mja like ik sta nu voor
    ned 6,1 dus een 4,9 moet ik halen
    duits een 8.0 dus een 3 halen
    engels een 6,8 dus een 4,2 halen
    ges een 7,1 dus een 3,9 halen
    ak een 7.7 dus een 3,3 halen
    wis een 6,3 dus een 4,7 halen
    en eco een 6,5 dus een 4,5 halen.

    Eerst had ik zoiets van ooh dat lukt me wel. Maar nu ben ik echt bang dat het niet lukt o.o

    Ik moet volgend jaar misschien naar eco, dan spring ik echt uit een raam. :X
    Maar je punten zijn toch heel goed voor een laatste jaar? :')
    Als je eco lukt, de rest zeker, successo. <3

    Braindamage schreef:
    ehm, ik heb nooit stress tijdens te examens. En nederlands leer ik bijna nooit, of maar half want het is easy. :3

    Centrale examens?
    En welk niveau doe jij dan als Nederlands makkelijk is?