• Gheheh ik heb vannacht 'Hoe overleef ik mezelf?' gekeken bij een vriendin, omdat we een stomme melige bui hadden. Maar eerlijk gezgd vond ik hem nog slechter als ik had verwacht. :') Wie zag hem ook?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hem geloof ik op dvd.
    Ik vond hem niet geweldig ofzo, maar wel redelijk leuk =D

    heb de film nbog niet gekeken , maar wel trailesr ervan maar de boeken zijn wel leuk.

    Ik vond hem niet zo geweldig eigenlijk. Had er meer van verwacht.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nog niet gezien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb hem gezien met me zusje toen was ze jarig.
    soms was hij wle leuk maar soms ook weer niet.

    Happysnail schreef:
    Nog niet gezien.

    Ik heb die film gezien, niets aan. Zo'n standaard-verhaal.


    -

    MET PASCAL TAN
    PASCAL TAN

    Yeaaaah :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    heb hem ook gezien.
    maar heb nie zo veel van de film gezienin de biosXD
    xxx(flower)


    So Wrong, It's Right <3

    De meeste films van dat sorrt zijn slecht serieus kijk maar naar Afblijven het boek is best goed maar de film vreselijk! Maar oké, ik heb de film niet gezien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    omg
    hij is vet goed.
    waarom is jou naam rood?
    voel je je dan beter ofzo?


    JONAS BROTHERSS. <3

    Kimmmmm schreef:
    omg
    hij is vet goed.
    waarom is jou naam rood?
    voel je je dan beter ofzo?

    Houd jij serieus je bek nou eens met je kut opmerkingen tegen iedereen, verwaand klote wijf!

    Ontopic: En nee, niet gezien. Maar ik hoor van heel veel mensen dat ie zo slecht is. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Houd jij serieus je bek nou eens met je kut opmerkingen tegen iedereen, verwaand klote wijf!

    Ontopic: En nee, niet gezien. Maar ik hoor van heel veel mensen dat ie zo slecht is. :'D

    Go lieeees :'D

    Kimmmmm schreef:
    omg
    hij is vet goed.
    waarom is jou naam rood?
    voel je je dan beter ofzo?

    Ik ben moderator en dat betekent dat ik een heel leuk ban knopje heb. (cool)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik ben moderator en dat betekent dat ik een heel leuk ban knopje heb. (cool)

    omg kan het nog droger renee ? x'D