• Wat zijn ze toch ingewikkeld.
    Ik zal je even uitleggen waarom ik dat vind.
    Nou, ik ben dus verliefd op een jongen van mijn school Max en hij weet dat. Nu moet ik je wel zeggen dat ik dat niet aan hem verteld heb en het blijft een raadsel hoe hij dat weet. En je moet ik weten dat Max zelf niet komen zeggen is aan mij dat hij dat weet maar iemand had gevraagd of ik met Max zou en ik vroeg waarom hij dat dacht en toen antwoorde die jongen dat Max dat gezegd heeft tegen hem.
    Maar het grootste raadsel is nu; is hij ook op mij. Nou, ik heb er zo mijn twijfels over. Hij geeft me complimenten komt veel aan mij en hij plaagt me ook veel. Maar hij heeft nooit echt gezegd dat hij met mij wil en hij heeft nog nooit gevraagd of ik met hem wil, persoonlijk.
    En daarom vind ik jongens ingewikkeld.
    Wat denken jullie?

    En sorry, voor dit hele lange lulverhaal.


    Boys are complicated but I still love them.

    Misschien kijkt hij eerst de kat uit de boom? (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Niet alle jongens zijn zo hoor O.O
    En ik vind jou tekst ingewikkeld.
    En uh, tjah, als jij echt wat voor Max voelt en hij echt wat voor jou, pak je kans!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Jongens zijn ingewikkeld, maar ik snap het niet, waarom moet de jongen altijd de eerste stap zetten?
    Wie niet waagt wie niet wint.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Liess schreef:
    Misschien kijkt hij eerst de kat uit de boom? (:

    Had ik nog niet gedacht.


    Boys are complicated but I still love them.

    NickyFOSHO schreef:
    Jongens zijn ingewikkeld, maar ik snap het niet, waarom moet de jongen altijd de eerste stap zetten?
    Wie niet waagt wie niet wint.

    Nou, ik wil dus eigenlijk wel absoluut zeker zijn dat hij met mij wil. Want jua, als je hart gebroken word dan is dat niet echt fantastisch.


    Boys are complicated but I still love them.

    Ik ben het freaking eens met de titel!


    No growth of the heart is ever a waste

    Bruised schreef:
    (...)
    Nou, ik wil dus eigenlijk wel absoluut zeker zijn dat hij met mij wil. Want jua, als je hart gebroken word dan is dat niet echt fantastisch.


    Ja, maar, misschien denkt hij het zelfde?

    Nooit geschoten is altijd mis. _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    het zou heus nog wel komen. daar geloof ik wel in. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bruised schreef:
    (...)
    Nou, ik wil dus eigenlijk wel absoluut zeker zijn dat hij met mij wil. Want jua, als je hart gebroken word dan is dat niet echt fantastisch.

    Dat wilt hij vast ook. Hij kan zich toch moeilijk alleen op een gerucht baseren o.o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aurelia schreef:
    Ik ben het freaking eens met de titel!


    Ligt eraan hoe je het opvat, de *zucht* van verliefdheid en liefde, en hoe lief ze wel niet zijn (A) -kuch-
    Of de slechte zucht.
    Maar lang niet alle jongens zijn zo hoor.
    Maar jongens zoals max, kunnen misschien ook meisjes voor de kick nemen?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, maar, misschien denkt hij het zelfde?

    Nooit geschoten is altijd mis. _O_

    Het enige punt is, hij weet dat ik met hem wil. En ookal heb ik het hem niet zelf gezegd, ik denk wel dat hij dat al redelijk door heeft dat ik iets voor hem voel. Want ik bloos al als hij nog maar naar mij kijkt.


    Boys are complicated but I still love them.

    Bruised schreef:
    (...)
    Het enige punt is, hij weet dat ik met hem wil. En ookal heb ik het hem niet zelf gezegd, ik denk wel dat hij dat al redelijk door heeft dat ik iets voor hem voel. Want ik bloos al als hij nog maar naar mij kijkt.


    Hmm, kan.
    Maar hij kan ook denken dat het eenr oddel is ofzo


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Ligt eraan hoe je het opvat, de *zucht* van verliefdheid en liefde, en hoe lief ze wel niet zijn (A) -kuch-
    Of de slechte zucht.
    Maar lang niet alle jongens zijn zo hoor.
    Maar jongens zoals max, kunnen misschien ook meisjes voor de kick nemen?

    Aan dat laatste zat ik ook al te denken. Want jua, hij zit ook echt tussen de meisjes, he. Er zijn pakweg; 20 jongens in mijn hele school.


    Boys are complicated but I still love them.

    Sorry dat ik het zeg, maar jongens doen dat wel vaker ... een jongen uit mijn klas zit ook wanneer die maar kan aan mij maar hij is niet op mij ofzo hij doet dat met heel veel meiden. Dus om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij op je is sorry !:X


    .

    marilena schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar jongens doen dat wel vaker ... een jongen uit mijn klas zit ook wanneer die maar kan aan mij maar hij is niet op mij ofzo hij doet dat met heel veel meiden. Dus om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij op je is sorry !:X

    Ik bedoel, jua aan mij zitten precies. Als hij maar kan komt hij bijna op mij liggen en hij slaat zijn arm rond me heen, enzo. En hij doet echt heel erg lief. Ik bedoel hij verdedigt Tokio Hotel tegen één van zijn beste vrienden omdat ik er fan van bent. Terwijl hij vroeger zelf allemaal dingen over Tokio Hotel zei, en het waren geen goeie dingen.


    Boys are complicated but I still love them.