• Ja morgen beginnen ze, en ik tril hier als ene rietje omdat ik zó bang ben het te verkloten.
    Hoe gaan jullie om met examens stress?

    Like, ik ga mezelf haten als ik het slecht doe en ik van school moet <.< [want we zijn het laatste jaar van de oude vernieuwde fase en moeten dan naar een andere school om enkel die gezakte vakken over te doen]
    Like like like o.o damn ik space echt.
    Morgen als eerst nederlands examens. En dat is zó moeilijk T.T


    Reageer je maar af in dit topic ._.

    Nou, ik heb totaal geen stress.
    Like, wij mogen voordat onze examens beginnen elke dag nog studeren.

    Ieuw, wij hebben binnen 5 weken denk ik examens en ik vermoord mezelf als ik moet blijven zitten o.o


    All was well.

    Jools schreef:
    (...)
    Je staat er toch nog best wel goed voor. Wil ik dit jaar nog halen, moet ik een 6 voor wiskunde halen.
    EEN 6:|

    Maar :x de helft is vals eigenlijk. Want leraren hebben ons diehard gemazzelt omdat ze willen dat we slagen.
    Bv bij wis sta ik voldoende omdat ze per ongeluk een 8 had ingevoerd i.p.v. een 5.

    xD

    En @ Jolien, nja dat wel, maar de centrale examens zijn vét moeilijk.
    Kut vwo, had ik maar vmbo gedaan.

    Wat zijn centrale examens eigenlijk? :')

    Prodigy schreef:
    Wat zijn centrale examens eigenlijk? :')

    Nou je hebt school examens [SE's] en die doe je gewoon tussendoor. Dan sta je ana het eind van de school iets, en dan moet je een centraal examen doen die álle vwo leerlingen in ht land moeten maken. Het kan dus niet makkelijker of moeilijker worden gemaakt door leraren om je te helpen.
    Dan moet je ook in zo'n enge grote zaal zitten o.o en like, spieken onmogelijk.
    En dan 3 uur lang een examen maken.

    ;_;

    Losahs schreef:
    Ieuw, wij hebben binnen 5 weken denk ik examens en ik vermoord mezelf als ik moet blijven zitten o.o


    Idem hier. No way dat ik mijn vijfde jaar moderne talen-wetenschappen opnieuw ga doen. Als ik het niet haal, ga ik naar het Lemmensinstituut. _O_


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Als ik nu aan examens denk doet het me niets maar dat komt misschien nog omdat ik pas in de 3e zit en in 5e examen doe. Maar na mn havo wil ik nog vwo gaan doen dus heb ik nog een examen :'D.
    iig, heel veel succes!


    I recycle my thoughts.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nou je hebt school examens [SE's] en die doe je gewoon tussendoor. Dan sta je ana het eind van de school iets, en dan moet je een centraal examen doen die álle vwo leerlingen in ht land moeten maken. Het kan dus niet makkelijker of moeilijker worden gemaakt door leraren om je te helpen.
    Dan moet je ook in zo'n enge grote zaal zitten o.o en like, spieken onmogelijk.
    En dan 3 uur lang een examen maken.

    ;_;

    Whoa, wij hebben gewoon testen over het hele jaar en twee maal examens, met Kerstmis en Juni. O.O
    En dat vind ik al vet stressen. :X

    ik heb ook examens
    En ik ben heel erg bang dat ik Wiskunde verkloot en bio
    Succes met Nederlands!


    I solemny swear i am up to no good

    Succes (: !
    wij beginnen pas 8 juni >.<'
    maar hebben nu nog zovééél huiswerk,niet normaal,terwijl ik normaal al bezig zou moeten zijn voor mijn examens ...

    x


    everybody needs a song.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Whoa, wij hebben gewoon testen over het hele jaar en twee maal examens, met Kerstmis en Juni. O.O
    En dat vind ik al vet stressen. :X

    Maar zit jij dan al in je laatste jaar? ^^'

    Alsin ik ga hiernaar na de uni, ALS ik slaag natuurlijk.

    Omg, ik sta nu voor wiskunde op een 3.6 =='
    Met een bedankje aan mijn leraar wiskunde die het normaal vind om testen te geven van vijf pagina's in één lesuur van 50 min.

    Ik heb medelijden met je, ik moet over 6 week 6 schoolexamens maken, en ik weet al zeker dat ik Economie en M&O ga verkloten, Economie met al die dingen uit het buitenland en besparingen en overheid, na nee sorry, en M&O ben ik altijd al slecht in geweest. Ik denk dat ik dat maar eens laat vallen. En hoe ik me ontspan nou niet, ik zit meestal tegen de stoel voor me aan te schoppen met school examens en daar zijn mijn klasgenoten altijd erg blij mee. Oke en ik zit te zeiken want jij moet er nu echt voor gaan dus good luck


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    (...)
    Maar zit jij dan al in je laatste jaar? ^^'

    Alsin ik ga hiernaar na de uni, ALS ik slaag natuurlijk.

    Neehoor, vierde, nog twee jaar te gaan. :')
    Maar wij hebben elk jaar examens. In het eerste en tweede jaar hebben we met Kerstmis, Pasen en Juni examens. In het derde krijgen we met Pasen nog maar twee examens. En van het vierde tot het zesde enkel nog met Kerstmis en Juni. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    Neehoor, vierde, nog twee jaar te gaan. :')
    Maar wij hebben elk jaar examens. In het eerste en tweede jaar hebben we met Kerstmis, Pasen en Juni examens. In het derde krijgen we met Pasen nog maar twee examens. En van het vierde tot het zesde enkel nog met Kerstmis en Juni. ^^

    Hm ja oke, maar dat zijn dan overgangsexamens. Dan snap ik hoe dat kan.