• Een tijdje geleden was het een herdenkingsmis aan mijn oma die gestorven is toen ik zes jaar was. Dat doen ze elk jaar voor haar en wij wonen die mis dan ook elk jaar bij. Deze keer (en vorig jaar ook) was het in een kapeletje van het rusthuis waar mijn opa nu woont, dus er zijn hoogstens 30 mensen aanwezig. Er was ook een pastoor (logisch) en toen hij zijn preek begon zei hij zoiets in de aard van 'Wij zijn schapen en God is de herder. Een echte herder kent zijn schapen bij naam, maar als wij een schaap zien, dan zeggen we gewoon "Schaap schaap schaap schaap schaap"' en toen kreeg ik de slappe lach en mijn broer en zus en mama ook :'D echt serieus, hoe die man dat zei. Ik vond het echt heel onrespectvol van me en probeerde mijn lach in te houden, maar daar ben ik dus, zo blijkt, niet echt de beste in :9~


    All was well.

    Slecht hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Foei, Foei, Foei, (N)


    I found myself in Wonderland.

    Gelukkig konden die mensen er nog mee lachen :Y)


    All was well.

    haha khad ook een x zoeits ging mijn oma over de oorlog vertellen maar ik en mijn oudere nicht (26)zaten erbij , maar op een of andere manier schoten we dus in de lach. en dat was fokt op:P want het was eigenlyk heel zielig ma we konden er echt nix aandoen.

    Ik schoot ook bijna in de lach bij de begravenis van mijn oma.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben daar ook heel goed in...


    blame the bully.

    veel mensen lachen bij dit soort dingen. als een soort stuiptrekking


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dat zou mij ook gebeuren hoor!
    maar geeft niet;)
    je oma heeft alles vanuit de hemel gezien en die zal ook wel gelachen hebben ;)


    i like cookies :Y)

    ik snap het wel ;]
    en als het niet je bedoeling was om onrespectvol ofzo te zijn dan zit het vast wel goed :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT