• Ja morgen beginnen ze, en ik tril hier als ene rietje omdat ik zó bang ben het te verkloten.
    Hoe gaan jullie om met examens stress?

    Like, ik ga mezelf haten als ik het slecht doe en ik van school moet <.< [want we zijn het laatste jaar van de oude vernieuwde fase en moeten dan naar een andere school om enkel die gezakte vakken over te doen]
    Like like like o.o damn ik space echt.
    Morgen als eerst nederlands examens. En dat is zó moeilijk T.T


    Reageer je maar af in dit topic ._.

    Cherrytree schreef:
    (...)
    Godzijdank (nerd)
    En toch nog maar twee avondjes blokken, voor zover dat gaat met wiskunde :')

    Haha altijd verstandig.
    Succes (flower)

    Iedereen veel succes!
    Ik ben volgend jaar pas aan de beurt, gelukkig.

    Ik heb vorig jaar VMBO gedaan,
    Doe nu HAVO en volgend jaar dan daarin examens.

    Die stress? Eerste dag is het erg, maar daarna is het dikke fun. ^^

    Oké niet echt dikke fun maar.
    Je maakt je echt echt zorgen om niks! I'll swear,

    Oeh heb wel een tip trouwens ^^
    Als je gelijk één van de eerste vragen niet weet, denk er niet te veel over na, en ga gelijk door naar de volgende vraag. Heel veel mensen, waaronder ik, raken onbewust in een soort weet ik veel, paniek/stress/waas dat je helemaal nergens meer op kan komen, of het hele onderwerp niet meer weet waar het over ging.. anywhoo to get to the point,

    Succes! En maak je geen zorgen, i'll swear, ik heb bij VMBO géén boek open gedaan. (En geloof me, ik ben niet hoogbegaafd of whatever.)

    Cherished schreef:
    (...)
    Haha altijd verstandig.
    Succes (flower)

    Bedankt (:
    Jij ook heel veel succes. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LxKaulitz schreef:
    Ik heb vorig jaar VMBO gedaan,
    Doe nu HAVO en volgend jaar dan daarin examens.

    Die stress? Eerste dag is het erg, maar daarna is het dikke fun. ^^

    Oké niet echt dikke fun maar.
    Je maakt je echt echt zorgen om niks! I'll swear,

    Oeh heb wel een tip trouwens ^^
    Als je gelijk één van de eerste vragen niet weet, denk er niet te veel over na, en ga gelijk door naar de volgende vraag. Heel veel mensen, waaronder ik, raken onbewust in een soort weet ik veel, paniek/stress/waas dat je helemaal nergens meer op kan komen, of het hele onderwerp niet meer weet waar het over ging.. anywhoo to get to the point,

    Succes! En maak je geen zorgen, i'll swear, ik heb bij VMBO géén boek open gedaan. (En geloof me, ik ben niet hoogbegaafd of whatever.)


    Hele slimme tip! Dat moet ik onthouden. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LxKaulitz schreef:
    Ik heb vorig jaar VMBO gedaan,
    Doe nu HAVO en volgend jaar dan daarin examens.

    Die stress? Eerste dag is het erg, maar daarna is het dikke fun. ^^

    Oké niet echt dikke fun maar.
    Je maakt je echt echt zorgen om niks! I'll swear,

    Oeh heb wel een tip trouwens ^^
    Als je gelijk één van de eerste vragen niet weet, denk er niet te veel over na, en ga gelijk door naar de volgende vraag. Heel veel mensen, waaronder ik, raken onbewust in een soort weet ik veel, paniek/stress/waas dat je helemaal nergens meer op kan komen, of het hele onderwerp niet meer weet waar het over ging.. anywhoo to get to the point,

    Succes! En maak je geen zorgen, i'll swear, ik heb bij VMBO géén boek open gedaan. (En geloof me, ik ben niet hoogbegaafd of whatever.)


    Jij steld mij gerust. _O_
    -heeftnogbijnaniksgedaan-


    blame the bully.

    DUDE. HOE KAN JIJ MORGEN NEDERLANDS HEBBEN EN IK NIET?
    of heb ik verkeerd gekeken. ZEG VAN NIET.
    goddamn.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb gelukkig me examens al gehad :Y) en slagen is heus niet zo moeilijk met een 4 en een 5 kan je nog slagen als je het goed aan pakt *spreekt uit ervaring*
    Verder moet je echt zien te ontspannen, heb genoeg mensen daardoor zien zakken. Zo was er bij mij een meisje da er redelijk voor stond, in ieder geval beter dan ik, deed altijd hard dr best enzo, terwijl ik geen zak deed. Zij stresste ook voor de examens al 3weken ervoor ofzo. En ging ze met 2 onvoldoendes het examen in (net als ik) die nog best op te halen waren. Alleen door de stress kwam ze er met 5 onvoldoendes eruit. O.o Waardoor ze ook geen herexamens kon doen. Was best zielig ze was er ook best kapot van. Zeker omdat ik zonder stress en soms pas een uur voor het examen eindelijk eens begon met leren eruit kwam met 3 onvoldoendes, heb 1 herexamen gedaan en was geslaagd. Dus wat ik wil zeggen is: Relax, want stress is moordend.
    Verder wensen ik jullie allemaal veel succes ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb dalijk over een uurtje of 2/3 Nederlands examen, en er is echt niets aan de hand. xD
    Heb niet echt heeul goed geleerd, maar ja.

    Weet je? Ik hoop eigenlijk dat ik zak. =') Want anders heb ik niets. O.O Ik ben te laat met inschrijven enzeu, en het was tot vorige week niet eens zeker of ik wel examen mocht doen.
    Maar ja, ik zie wel. -zucht-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik had vorig jaar mijn examens gehad.
    En zoals een paar hier al zeggen, het lijkt super erg op het begin, maar als je ermee bezig bent, dan is het van: "oh, is dat het?" Het is gewoon een normale toets,zelfde indeling, zelfde soort vragen.
    Je zult echt versteld staan. En niet gaan stressen, blijf rustig, de toets lijkt precies op een normale toets.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omg, ik heb om half twee examen Nederlands
    -flipt-


    Bored.

    Cristine schreef:
    Omg, ik heb om half twee examen Nederlands
    -flipt-

    Succes, het komt vast wel goed (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LotteLampje schreef:
    DUDE. HOE KAN JIJ MORGEN NEDERLANDS HEBBEN EN IK NIET?
    of heb ik verkeerd gekeken. ZEG VAN NIET.
    goddamn.

    Jij doet vmbo, anus. :'D


    blame the bully.

    Hoop dat het vandaag goed ging, bij iedereen. (:
    Ik heb geen examens, deze hele week gaan we enge dingetjes doen. -morgen Efteling-
    Succes!


    ok

    Succes iedereen, ik hoop dat het goed is gegaan bij iedereen :3