• Ja morgen beginnen ze, en ik tril hier als ene rietje omdat ik zó bang ben het te verkloten.
    Hoe gaan jullie om met examens stress?

    Like, ik ga mezelf haten als ik het slecht doe en ik van school moet <.< [want we zijn het laatste jaar van de oude vernieuwde fase en moeten dan naar een andere school om enkel die gezakte vakken over te doen]
    Like like like o.o damn ik space echt.
    Morgen als eerst nederlands examens. En dat is zó moeilijk T.T


    Reageer je maar af in dit topic ._.

    die examens in NL zijn wel eerlijker dan in BE, vind ik. Hier stelt de leerkracht de examens zelf op, dus het hangt af van de leerkracht of het moeilijk of makkelijk wordt. In NL heeft iedereen het zelfde examen (ja toch?) da's veel eerlijker, want dan zit iedereen op het zelfde niveau.
    Anyway: succes!! <3

    UseSomebody schreef:
    die examens in NL zijn wel eerlijker dan in BE, vind ik. Hier stelt de leerkracht de examens zelf op, dus het hangt af van de leerkracht of het moeilijk of makkelijk wordt. In NL heeft iedereen het zelfde examen (ja toch?) da's veel eerlijker, want dan zit iedereen op het zelfde niveau.
    Anyway: succes!! <3

    Ja en nu zou ik willen dat ik in BE woonde ;_;

    UseSomebody schreef:
    die examens in NL zijn wel eerlijker dan in BE, vind ik. Hier stelt de leerkracht de examens zelf op, dus het hangt af van de leerkracht of het moeilijk of makkelijk wordt. In NL heeft iedereen het zelfde examen (ja toch?) da's veel eerlijker, want dan zit iedereen op het zelfde niveau.
    Anyway: succes!! <3

    Inderdaad, dat wel, maar uiteindelijk kunnen sommige mensen toch de richting doen die ze willen, omdat de leraar het gemakkelijker maakt.
    Niet dat het bij mij zo het geval is, al zou het wel leuk zijn. =='

    Ik heb ook examens, en eigenlijk zou ik me geen zorgen moeten maken, maar ik vind het best spannend. o.o


    blame the bully.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja en nu zou ik willen dat ik in BE woonde ;_;

    meen je dat nu?! Ö wil je ruilen met mij? :p

    Tot vorig jaar stonden de examens bij mij gelijk aan vrije tijd. :X

    UseSomebody schreef:
    (...)
    meen je dat nu?! Ö wil je ruilen met mij? :p

    Nee want ik kan niet zonder Amsterdam :[

    Het valt echt mee. Als je je goed hebt voorbereid hoef je je serieus nergens zorgen om te maken. Bedenk bij jezelf dat het een gewone proefwerkweek is waarvoor je je net iets beter moet gaan inspannen.
    Ik had vorig jaar vmbo-examen en al mijn stress was voor niks geweest.
    Het is iig heel belangrijk je goed voor te bereiden! Dat geeft je een zeker gevoel. Succes!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit nog op de basisschool. :X
    Heb geen examens dus.
    Veel succes in ieder geval!


    -

    Gaan we gezellig samen sterven. Mijn mama heeft me aan de Valeriaan gezet tegen de stress. Dat kalmeert en helpt je concentreren. Dusja.
    Omg, ik heb morgen Nederlands, dinsdag Kunstgeschiedenis en Wiskunde. Woensdag Frans en Geschiedenis.
    -sterft-
    x.x


    Bored.

    Veel succes, dat kan je vast wel. (flower)

    Heel veel succes morgen!

    (flower)


    I am an idiot, I move.

    Ik kom uit België dus daar is het vast heel wat anders ^^.
    Wat maakt dat ik trouwens nooit gestrest ben voor een examen en met anderhalf uurtje studeren er vanaf ben :Y)

    Veel succes!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb totaal geen stress

    Cherished schreef:
    (...)
    Dankjewel ._.
    Men na 6 jaar lijkt het echt alsof ik niets geleerd heb gewoon.


    Same here:S Maar dan heb ik 4jaar school gehad x'D


    I want my bloody cheese now!^^