• dit is het hele verhaal:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34737
    en ik zit met haar in een band en hebben hier een account op q opeens was het wachtwoord veranderd ik kon er niet meer in en opeens ben ik eruit gegooit. en die band was kinda mijn alles. maar die vriendin ook

    help?

    EXTRA: het account is : Deyavu (verwijderd

    ze hebben mijn serie erop uitgewist en gaan gwn opnieuw beginnen met bijna al MIJN ideen. de naam was MIJN idee het logo hebben ik en een bandlid verzonne(meelopertje) maar IK heb het uitgewerkt. de meeste liedjes komen van MIJ!

    ze zijn gelukkig nog zo eerlijk geweest om het logo de naam en liedjes terug te geven. en nu gaan ze door met een persoon die geen liedjes kan schrijven hilarisch xD

    extra : het het maakt me niet uit dat ze hier een account op q hebben ze mogen het van mij weten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Omg. dat vind ik dus een slechte vriendin.
    Als ze echt belangrijk is-> uitpraten En anders, Fuck die bitch


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik zal het wel uitpraten.
    en als ze je niet wilt spreken, bliven proberen


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    AlienMary schreef:
    Fuck ze allemaal
    Zoek een nieuwe band en schrijf nieuwe nummers, die nóg beter zijn

    ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar het is wel te doen denk ik.
    Maak je geen zorgen om hun nieuwe liedjes, want die slaan natuurlijk nergens op als iemand die het helemaal niet kan schrijft.
    Btw doe volgende keer iets voorzichtiger over je quizzen en zet ze op je eigen account.

    Denk eraan, alles komt toch goed;)
    [/quotewe zijn er al mee bezig zij word de zangeres en ik de keyboarder en we kennen 2 meiden voor bas en gitaar moeten alleen nog vragen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Als het echt een goede vriendin was, kan je er best even mee gaan praten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.