• dit is het hele verhaal:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34737
    en ik zit met haar in een band en hebben hier een account op q opeens was het wachtwoord veranderd ik kon er niet meer in en opeens ben ik eruit gegooit. en die band was kinda mijn alles. maar die vriendin ook

    help?

    EXTRA: het account is : Deyavu (verwijderd

    ze hebben mijn serie erop uitgewist en gaan gwn opnieuw beginnen met bijna al MIJN ideen. de naam was MIJN idee het logo hebben ik en een bandlid verzonne(meelopertje) maar IK heb het uitgewerkt. de meeste liedjes komen van MIJ!

    ze zijn gelukkig nog zo eerlijk geweest om het logo de naam en liedjes terug te geven. en nu gaan ze door met een persoon die geen liedjes kan schrijven hilarisch xD

    extra : het het maakt me niet uit dat ze hier een account op q hebben ze mogen het van mij weten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    fuck haar. (:
    ze kan op flikkere.
    das hoe ik denk

    dit is hoe ik niet denk:
    ga het goedmake (:


    Praying for love in a lap dance

    Uitpraten met die vriendin!


    Your Butt is Mine!

    Das gewoon gemeen om het wachtwoord te veranderen!
    En hebben de andere bandleden daar eigenlyk nix over te zeggen?
    Wn t dat kan ze tog nie zomaar even op haar eige gaan beslissen!

    Vraag haar waarom ze dat gedaan heeft? Of weet je dat al. Als ze een normaal en redelijk antwoord geeft, moeten jullie het uitpraten. Als ze dat niet doet, kan ze opfucken : D


    I'd rather go naked than wear fur.

    kijk hoe ze doet, laat haar zitten, zo hoort een vriendin zich niet te gedragen! je vind wel betere vriendinnen, en een betere band !


    i know you'll be my paparazzi *

    Beetje kinderachtig van dr. o.o:8


    blame the bully.

    jaaa wel een beetje he?
    niet een beetje heel erg
    maar een beetje :')
    haha


    Praying for love in a lap dance

    xSKITT schreef:
    Uitpraten met die vriendin!

    gewoon voor een woordwisseling is het gewoon stom om zo te doen. Ik heb al ergere ruzie's gehad met vriendinnen,en zelfs dat deden we niet. zielig van haar!

    dat is best zielig.
    ik zou vragen waarom ze zo doet?
    als ze een goede reden heeft kan je denken om het haar te vergeven, en anders is het gewoon een f*cking fake vriendin.

    maar sterkte met alles.
    (flower)


    AAP

    ik wil het uitprate maar zij neemt niet op of drukt weg><

    mijn vriendin gaat haar nu smsen reageert ze daar niet op ga ik naar haar toe en de andere 2 2 die weten het denk ik niet en 1 doet zelfs me >< maar dat is een beetje een meelopertje ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    GSUS wat een kinderachtig kind.. ik vind dit echt een kutstreek..


    I build a house for your bones!

    lees aub even de extra ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nu laat nog een vriendin me vallen(huil)

    ik wil mam (huil)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    ik wil het uitprate maar zij neemt niet op of drukt weg><

    mijn vriendin gaat haar nu smsen reageert ze daar niet op ga ik naar haar toe en de andere 2 2 die weten het denk ik niet en 1 doet zelfs me >< maar dat is een beetje een meelopertje ><

    ga er anders naartoe?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.