• dit is het hele verhaal:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=34737
    en ik zit met haar in een band en hebben hier een account op q opeens was het wachtwoord veranderd ik kon er niet meer in en opeens ben ik eruit gegooit. en die band was kinda mijn alles. maar die vriendin ook

    help?

    EXTRA: het account is : Deyavu (verwijderd

    ze hebben mijn serie erop uitgewist en gaan gwn opnieuw beginnen met bijna al MIJN ideen. de naam was MIJN idee het logo hebben ik en een bandlid verzonne(meelopertje) maar IK heb het uitgewerkt. de meeste liedjes komen van MIJ!

    ze zijn gelukkig nog zo eerlijk geweest om het logo de naam en liedjes terug te geven. en nu gaan ze door met een persoon die geen liedjes kan schrijven hilarisch xD

    extra : het het maakt me niet uit dat ze hier een account op q hebben ze mogen het van mij weten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Omg, ><" dat is wel een erg kind zeg... Dat jullie Goeie vriendinnen waren is niet echt te merken Ö dus dat is Gwn fowking Gemeen van dat mens,..


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Kijk, dat is nu ziek. Boeit me niks of ze dit leest of niet, zulke dingen doe je niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    AngelXWings wilt het goed maken maar die vrindin niet. ik sms voor AngelXWings omdat zj dat niet kan en net smste ze me dat goed maken geen zin heeft omdat het toch zo blijft
    en AngelXWings is letterlijk aan hat instorte


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    en weetje wat het ergste is....

    ik krijg het ww nooit meer want ze hebben allelang dat mail adres veranderd dus ik krijg nooit terug wat eigenlijk van mij was....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    meschien kan een mod iets doen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    hack haar op msn, vraag het wachtwoord opnieuw op, verander je e-mail adres in de jouwe en het wachtwoord ook hoe je het zelf wil.
    En dan kunnen zíj er niet meer op:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GU schreef:
    hack haar op msn, vraag het wachtwoord opnieuw op, verander je e-mail adres in de jouwe en het wachtwoord ook hoe je het zelf wil.
    En dan kunnen zíj er niet meer op:P

    ik heb aan cherised gevraagt of ze het account verwijderen
    ze zou het in de mods groep gooie
    ik hoop zo dat het weggaat ><

    namelijk we hebben er en punt achter gezet.
    ik kwam ergens achter. het ging om de band en niet de persoon
    ik heb van 1 bandlid het recht al op het logo en de naam en dat ze de liedjes niet gebruiken (deden ze dat wel gooie ik ze serieus voor de rechter)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    plagiaat
    i love auteursrechten


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    De pot op met dat kind. ><
    Echt serieus, sla der op der bek of zo.
    Meer is ze niet waard.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je moet voorlopig geen aandacht aan haar besteden. Dat is vaak het beste. Zulke meiden doen dat voor aandacht.
    Laat haar merken dat het niet goed is wat ze jou aandeed.


    -

    het account is weg....
    ik heb de rechten van de naam en logo en de liedjes(1 was maar van een ander)
    ik wil ze nooit meer zien
    maar ik zeg het wel tege mam en die gaat het naturlijk weer tegen de moeder van meelopertje zeggen. maar ik hoef dr niet meer (puh)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mellifluous schreef:
    De pot op met dat kind. ><
    Echt serieus, sla der op der bek of zo.
    Meer is ze niet waard.

    no way ze slaat trug en als ze voor de lol slaat is ze al hard ik hbe ruim 1 week met een blauwe plek gelopen dankzij haar


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    no way ze slaat trug en als ze voor de lol slaat is ze al hard ik hbe ruim 1 week met een blauwe plek gelopen dankzij haar

    me 2 ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het het maakt me niet uit dat ze hier een account op q hebben ze mogen het van mij weten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het is jammer dat ze er ook een hebben want zo kunnen we ze niet helemaal uit ons leven bannen><"


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;