• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:14 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.


    Life is hard and then we die

    Ik zeg; verwijderen die shit.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.


    comfort in c h a o s

    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.


    26 - 02 - '16

    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.


    Ik heb haar naam niet genoemd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Verwijderen, gelijk.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind eigenlijk dat je dingen wat betreft andere users die zo ver gaan niet op het forum moet zetten..
    However, ik ben het wel met je ouders eens.


    Has no one told you she's not breathing?

    NOURRY schreef:
    Ik zeg; verwijderen die shit.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik heb haar naam niet genoemd.
    Toch weet ik over wie je het hebt... En volgens mij ben ik niet de enige.
    Dit is niet tegen jou hoor, ik zie het steeds vaker gebeuren. Users die klaagzangen over andere users openlijk op het forum zetten, in zoverre dat duidelijk is wie er bedoeld wordt maar zonder naam erbij om het netjes te houden. Ik weet niet, ik vind dat gewoon geen stijl. Je weet dat diegene het ook kan lezen en die ziet dan dat je het gewoon openbaar neerzet.
    Hoe achterbaks diegene ook tegen je is geweest, ik vind dit soort dingen gewoon geen stijl. Maarja, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
    Anyway, om ontopic te blijven, ik blijf bij mijn mening dat je haar gewoon moet gaan verwijderen/blokkeren.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Toch weet ik over wie je het hebt... En volgens mij ben ik niet de enige.
    Dit is niet tegen jou hoor, ik zie het steeds vaker gebeuren. Users die klaagzangen over andere users openlijk op het forum zetten, in zoverre dat duidelijk is wie er bedoeld wordt maar zonder naam erbij om het netjes te houden. Ik weet niet, ik vind dat gewoon geen stijl. Je weet dat diegene het ook kan lezen en die ziet dan dat je het gewoon openbaar neerzet.
    Hoe achterbaks diegene ook tegen je is geweest, ik vind dit soort dingen gewoon geen stijl. Maarja, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
    Anyway, om ontopic te blijven, ik blijf bij mijn mening dat je haar gewoon moet gaan verwijderen/blokkeren.


    Het was niet die BlackAngel dinges, daarvan had ze dat gedicht nou juist gejat! Dat ze het kan lezen maakt me geen zak uit, ze is niet actief op het forum. Het mag dan wel geen stijl zijn, zij heeft hier via PB's ook dingen verstuurd aan "vriendinnen" die zij zogenaamd had meegemaakt wat ik haar in vertrouwen had verteld, dat vind ik nou weer achterbaks. Ja? Blokkeren?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damn..

    Reb jij verdient beter en dat weet je.


    Dumpen die handel.

    verwijderen en blokkeren, als je dat gemeen vind: zij heeft je ook gemeen en slecht behandeld, dus ze heeft het wel verdiend.
    veel succes en geluk verder(flower)

    Blokkeren en verwijderen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'